  • 1. Data: 2009-09-26 14:18:28
    Temat: Canon 7D
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    Nie widzialem zeby ktos juz o tym tu pisal wiec zapodaje linka:
    http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=Mod
    elInfoAct&fcategoryid=139&modelid=19356

    Canon 7D, w rozsadnej cenie chyba wszystko czego mozna sobie wymarzyc.
    Co wy na to?
    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 2. Data: 2009-09-26 15:03:29
    Temat: Re: Canon 7D
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Canon 7D, w rozsadnej cenie chyba wszystko czego mozna sobie wymarzyc. Co
    > wy na to?

    No i Canon podzielil ten drugi segment swoich lustrzanek, na 2 czesci wzorem
    z jedynek:)
    czyli:
    1Ds-5D MarkII
    1D-7D

    --
    j...@p...pl / gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 3. Data: 2009-09-26 15:19:28
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    T.M.F. wrote:
> [...]
    elInfoAct&fcategoryid=139&modelid=19356

    > Canon 7D, w rozsadnej cenie chyba wszystko czego mozna sobie wymarzyc.

    Że już tu był parę tygodni temu....

    KZ

  • 4. Data: 2009-09-26 16:19:38
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Canon 7D, w rozsadnej cenie chyba wszystko czego mozna sobie wymarzyc. Co
    > wy na to?

    Jak na moje oko ten aparat zawiera wszystko co powinien zawierać następca
    50D. Nazwanie go 7D to sprytny zabieg marketingowy, by sprzedawać go o
    kilkaset dolców drożej niż powinien być sprzedawany.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 5. Data: 2009-09-26 17:58:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    =Marcos= pisze:

    > Jak na moje oko ten aparat zawiera wszystko co powinien zawierać
    > następca 50D. Nazwanie go 7D to sprytny zabieg marketingowy, by
    > sprzedawać go o kilkaset dolców drożej niż powinien być sprzedawany.

    Jak dla mnie to jest po prostu 70D :-P

  • 6. Data: 2009-09-26 20:55:13
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 26 Wrz, 19:58, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Jak dla mnie to jest po prostu 70D :-P

    Jeszcze kilka lat temu zwykła puszka, typu canon eos 5000, po
    podpięciu dobrego szkła dawała to czego się po tym połączeniu można
    było spodziewać. Dzisiaj producenci cyfrowych dziwadeł mają żniwa,
    jakich nigdy wcześnie nie mieli. Ale ciemny lud to kupi, jak mawiał
    guru z pewnego zgromadzenia oszołomów.
    pzdr
    S jak Sz-n