-
X-Received: by 10.157.57.194 with SMTP id y60mr572914otb.20.1472603983514; Tue, 30
Aug 2016 17:39:43 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.57.194 with SMTP id y60mr572914otb.20.1472603983514; Tue, 30
Aug 2016 17:39:43 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!n75no321839ith.0!news
-out.google.com!n186ni657ith.0!nntp.google.com!n75no321835ith.0!postnews.google
.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Tue, 30 Aug 2016 17:39:42 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <57c5c06c$0$12549$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=61.32.100.3;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 61.32.100.3
References: <b...@g...com>
<dzn0jlee8jfb$.13u0482ywurki.dlg@40tude.net>
<8...@g...com>
<npfjqh$bmb$1@node2.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<nph44u$l7g$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<57bc9ce3$2$12539$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<1...@4...net>
<5...@g...com>
<57c5c06c$0$12549$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: Inżynieria w dobie globalnej katastrofy ekologicznej
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Wed, 31 Aug 2016 00:39:43 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:36864
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 31 sierpnia 2016 02:20:46 UTC+9 użytkownik wowa napisał:
> >>
> >> Np tamy burzy :-)
> >
> > A kto inny planuje zastawić nowymi tamami pół Wisły. Co kto lubi.
>
> Ciekawe dlaczego nie lubisz tam a raczej zapór, bo to dwie różne
> budowle. Z ciekawostek pamiętam opracowanie, na papierze! w którym
> oszacowali skutki zburzenia zapory we Włocławku. Syf zalegający na dnie
> spowodowałby katastrofę ekologiczną całego Bałtyku.
Nawet nie wnikając w metody zapobieżenia, to Bałtyk po takiej katastrofie w jakimś
tam czasie sam by się oczyścił (tak jak mimo wszystko oczyszcza się dzisiaj).
Natomiast zbiornik włocławski sam nie oczyści się nigdy, zanim zapora stoi. Dostaw 9
nowych, masz problem 10 razy większy.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.16 11:44 J.F.
- 31.08.16 12:43 J.F.
- 31.08.16 22:32 wowa
- 31.08.16 23:22 WM
- 01.09.16 01:59 Konrad Anikiel
- 01.09.16 21:15 wowa
- 01.09.16 22:07 Lisciasty
- 02.09.16 03:00 Konrad Anikiel
- 05.09.16 16:17 robot
- 06.09.16 03:27 Konrad Anikiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
- dokładne poziomowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=