eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym › Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu
    internetowym
    Date: Thu, 3 Nov 2011 19:08:03 +0100

    Dnia 2011-11-03, o godz. 12:31:24
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > ?? Nie rozumiem tutaj o czym mówisz.

    Piszę a nie mówię. I zauważyłem że często nie rozumiesz. Prześledź
    wątek jeszcze raz- może zrozumiesz. Drugi raz tłumaczyć tego samego mi
    się zwyczajnie nie chce.

    > Ty interpretujesz to jako świadome fałszowanie danych, nie wiem
    > w jakim celu tak to interpretujesz? Masz jakiś dowód na to, że
    > robiłem to świadomie? Bo ja Ci się przyznam szczerze, że opisów
    > szczegółowych obok tego wykresu nie oglądałem nawet...

    Jeśli nie czytałeś metodyki to Tym bardziej nie mam pojęcia czemu
    upierałeś się że to dotyczy całości ruchu do netu ze smartofonów?
    Dopiero gdy zwróciłem Ci uwagę na ewidentny błąd próbujesz napisać że
    co innego miałeś na myśli. Mogę tylko podejrzewać że tak jak to masz w
    zwyczaju chciałeś pokazać jak to iPhone bije inne platformy. Tylko że
    wyszło jak w starym dowcipie o rozdawaniu samochodów na placu Czerwonym
    w Moskwie.

    Zdrówko