eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym › Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
  • Data: 2011-11-04 16:32:16
    Temat: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j912m7$507$1@inews.gazeta.pl...
    > czy Ty czytasz co sie do Ciebie pisze - to jeden przyklad - z biezacego
    > okresu.
    >
    > A kupuje tyle ile mu sie podoba - jego sprawa - do portfela nikomu nie
    > zagladam.
    >
    > Ale lepiej temat wymijajaco obejsc, no nie?

    Nie obchodzę wymijająco - przyznaję że iPhone nie obsługuje flasha.

    Twierdzę po prostu tylko tyle, że flash nie jest tak wszędobylski
    w sieci jak może się wydawać komuś, kto całymi dniami codziennie
    szuka nowego samochodu na witrynach dealerów samochodowych.

    > a to zalezy od producenta - czyli f.Archos a nie samego Androida czy
    > Googla.
    >
    > Zreszta masz tablet na androidzie, ktory fabrycznie (jak pamietam) nie ma
    > dostepu do natywnego marketu googla (tylko do producenta - Archos).
    > Tablet nie przeszedl pelnej procedury wymaganej przez Googla.
    > (Dostep do Marketu mozesz miec, ale sposobem dogrywajac pewna aplikacje)
    > Zastanawialem sie kiedys nad Archosem z racji m.in., ze producent oferowal
    > rownie linuxa na niego procz klasycznego androida.
    > Z powodu wlasnie niedoskonalosci ekranu i paru innych cech nie wybralem
> [...]

    No to kicha. Na szczęście to nie mój prywatny tablet tylko kupiony
    przez firmę do jakichś testów softu na Androidzie... :-) Kicha straszna.

    > sam sprawdz

    Czemu mi nie powiesz? Nie mam tabletów aby sprawdzić...

    > Masz na chwile obecna prehistoryczny model tableta z systemem nie
    > dostosowanym do tabletow,

    Android nie jest dostosowany do tabletów czy jego wersja 2.2?
    I na czym ten brak dostosowania polega?

    > Konstrukcje Archosa - to budzetowa produkcja.
    > Niewiem czego oczekujesz od tych tabletow.
    > Ciesz sie, ze masz IT a nie HT wersje, bo bys bardziej byl zdziwiony.
    > Trzeba bylo zobaczyc przed kupnem (np. na YT) czym ekran Archosa
    > rozni sie od np samsungowych w GalaxyTabach.

    Dla mnie jest to przykład urządzenia z Androidem na pokładzie
    na który mogłem się z łapkami dobrać. Nie mam innego porównania.

    > polecam Tobie do poczytania:
    > http://applefobia.blox.pl/2011/10/Zlodzieje-i-mierno
    ty-Oraz-jeden-hipokryta.html

    Bardzo śmieszne :-)

    > no i zastanawiajacy jest kolejny pomysl Apple Store w US:
    > http://applefobia.blox.pl/2011/10/Odbierz-w-sklepie-
    nowy-eksperyment-Apple.html
    > Pewnie to tez opatentuja jak to:
    > http://applefobia.blox.pl/2011/10/Hide-to-unlock.htm
    > :)

    Akuratnie tu się nie wypowiadam bo te patenty też mnie dziwią
    i wnioskuję z tego że muszę czegoś tutaj nie rozumieć :-)