  • 1. Data: 2011-11-02 18:01:11
    Temat: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Zerknijcie okiem na tą witrynkę:
    http://www.netmarketshare.com/operating-system-marke
    t-share.aspx?qprid=9&qpcustomb=1&qptimeframe=M&qpsp=
    130&qpnp=25
    W październiku tego roku udział urządzeń z systemem Apple iOS w całej
    liczbie urządzeń mobilnych dostających się do internetu przekroczył 60%.
    Urządzenia z Androidem na pokładzie to zaledwie 19% torcika, Symbian 3%.

    Jak to się dzieje że przy takiej masie urządzeń z Androidem wypuszczanych
    ciągle na rynek przez licznych producentów ich udział w ruchu internetowym
    jest taki słaby? Czyżby surfowanie po sieci w Androidzie nie było tak łatwe
    i przyjemne jak w urządzeniach z systemem iOS? A może użytkownicy
    urządzeń z Androidem nie wykupują planów danych i unikają sieci??

    Jak myślicie?

  • 2. Data: 2011-11-02 18:19:58
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 02-11-2011 o 19:01:11 Pszemol <P...@p...com> napisał(a):

    > W październiku tego roku udział urządzeń z systemem Apple iOS w całej
    > liczbie urządzeń mobilnych dostających się do internetu przekroczył 60%.
    > Urządzenia z Androidem na pokładzie to zaledwie 19% torcika, Symbian 3%.

    A to nie przekłada się na ilościową sprzedaż? być może też, użytkownicy
    iOS częściej korzystają z mobilnego netu..

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 3. Data: 2011-11-02 20:08:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Nov 2011 13:01:11 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > i przyjemne jak w urządzeniach z systemem iOS? A może użytkownicy
    > urządzeń z Androidem nie wykupują planów danych i unikają sieci??

    A moze jestes jedyny, ktory uwaza ze surfowanie z malego ekraniku do
    poduszki jest wygodne ? Po czym uzytkownicy Androida jak nie chca to nie
    surfuja, a iphone surfuje za uzytkownika sam :-)

    No dobra - patrzac na narzekania, to wielu uzytkownikow Androida w Polsce
    pakietu internetowego nie kupuje. Czyli pewnie surfowac nie ma zamiaru.

    J.

  • 4. Data: 2011-11-02 20:12:27
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 02-11-2011 o 21:08:15 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > No dobra - patrzac na narzekania, to wielu uzytkownikow Androida w Polsce
    > pakietu internetowego nie kupuje. Czyli pewnie surfowac nie ma zamiaru.

    Tylko, jak wiadomo, Android też łączy się z netem często. Zatem nie wiem
    skąd te statystyki o tak dużej różnicy między systemami...

  • 5. Data: 2011-11-02 20:13:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > poduszki jest wygodne ? Po czym uzytkownicy Androida jak nie chca to
    > nie surfuja, a iphone surfuje za uzytkownika sam :-)

    Internet to nie tylko surfowanie, to również streaming filmów,
    słuchanie muzyki, gry czy też internetowych stacji radiowych...

    > No dobra - patrzac na narzekania, to wielu uzytkownikow Androida w Polsce
    > pakietu internetowego nie kupuje. Czyli pewnie surfowac nie ma zamiaru.

    To do czego mogą smartfona używać skoro internetu nie mają? Dziwne.

  • 6. Data: 2011-11-02 20:16:34
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Wed, 2 Nov 2011 13:01:11 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
> [...]
    tak łatwe

    > urządzeń z Androidem nie wykupują planów danych i unikają sieci??

    Mysle, ze uzytkownicy Androida bardziej swiadomie korzystaja ze
    swoich smartfonikow ;)

    A tak na serio, to biorac pod uwage statystyki dla US (tylko dla US)

    http://simblog.pl/android-najpopularniejszy-choc-naj
    lepiej-sprzedaje-si
    e-iphone
    i statystyki przytoczonej przez Ciebie firmy zwiazanej z AT&T, mozna
    wyciagnac wniosek, ze kazde statystyki mozna przygotowac tak by
    dowiezc jakies oczekiwanej tezy.

    Znowu probujesz jakiegos flejma sprowokowac ?

    --
    AL

  • 7. Data: 2011-11-02 20:28:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message

> [...]
    >
    > Tylko, jak wiadomo, Android też łączy się z netem często. Zatem nie
    > wiem skąd te statystyki o tak dużej różnicy między systemami...

    Na pewno zmowa zwolenników Apple :-)

  • 8. Data: 2011-11-02 20:29:24
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 02-11-2011 o 21:16:34 ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > i statystyki przytoczonej przez Ciebie firmy zwiazanej z AT&T, mozna
    > wyciagnac wniosek, ze kazde statystyki mozna przygotowac tak by dowiezc

    Bo zawsze mogą być jakieś obwarunkowania których treść jest przedstawiona
    drobnym druczkiem lub w cale, wtedy takie statystyki o kant rozbić.

  • 9. Data: 2011-11-02 20:30:29
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 02-11-2011 o 21:13:59 Pszemol <P...@p...com> napisał(a):

    > To do czego mogą smartfona używać skoro internetu nie mają? Dziwne.

    Widzisz, jak jeszcze wielu rzeczy nie wiesz.. :)

  • 10. Data: 2011-11-02 20:31:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message

    > Mysle, ze uzytkownicy Androida bardziej swiadomie korzystaja ze swoich
    > smartfonikow ;)

    A na czym polega ich świadome korzystanie objawiające
    się niekorzystaniem?

> [...]
    > i statystyki przytoczonej przez Ciebie firmy zwiazanej z AT&T, mozna
    > wyciagnac wniosek, ze kazde statystyki mozna przygotowac tak by dowiezc

    A jaką tu tezę oczekiwałeś?

    > Znowu probujesz jakiegos flejma sprowokowac ?

    Nie histeryzuj. Dzielę się po prostu z grupą ciekawą informacją.

    p.s. czy możesz coś zrobić ze swoim kulawym czytnikiem niusów
    aby nie masakrował cytatów i nie ciął urli/linków w połowie?