eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowymRe: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
  • Data: 2011-11-04 13:11:25
    Temat: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-04 13:40, Pszemol pisze:
    > "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message

    > Jak często kupuje samochody?

    to byl przyklad pierwszy z brzegu - ostatnio co chwila podkreslany przez
    zainteresowanego.
    Dodatkowo szereg tresci internetowych w iPadzie/iPhonie to biale plamy
    lub zatykane jakimis protezami.

    > Jakich "konfiguratorów"?

    mozesz sobie sprawddzic wszelkie opcje i zebtrac je do kupy i wydrukowac
    oferte wyjsciowa

    W zyciu nie kupowales samochodu - lub z ciekawosci nie sprawdzales jak
    to dziala?
    W Europie niemal kazdya strona internetowa dealerow to jeden 'wielki flash'.

    > Mam Arcos 101 Internet Tablet.
    > Abstrahując już od jakości LCD (kijowej) sam software też jest
    > nienajlepszy. A software to Android, nie?

    no tak - - ale co tam masz?
    Pewnie co najwyzej Froyo 2.1 lub nizej?

    Zobacz sobie cos bardziej wspolczesnego

    > Na przykład?

    np. dowolne z Honeycomb (masz paru czolowych producentow: Motorola,
    Samsung, HTC, LG, ASUS, ....)
    Archos to producent tabletow budzetowych - dodatkowo juz przesarzaly
    konstrukcyjnie i systemowo.

    > Jaki flejm?
    > Pisałem od początku o surfowaniu. Teraz zeszliśmy z tematu.

    ale sam zszedles ten temat - dla mnie to kolejny flejm nic nie wnoszacy
    procz jakis przekamazen.
    Jesli chcesz czyms zablysnac koniecznie, to najpierw lepiej zorientuj
    sie w temacie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)