  • Data: 2013-07-24 15:32:48
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Część 2
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote in message
    news:ksogil$jjv$1@news.vectranet.pl... W dniu 2013-07-24 09:13, ddddddd
    pisze:
    > A dla czego ma zjechać na prawy i zredukować prędkość do tych na prawym?
    > Tylko dla tego że ten z tyłu ma sraczkę?

    A po co ma redukować? Przepuszcza jadącego szybciej i, jeśli przed nim
    jedzie samochód, znów go wyprzedza lewym pasem. To nie boli.
    Za to boli jak widzę takiego debila jak w ostatni piątek na Trasie
    Łazienkowskiej w DC. 6:30 rano, raczej luźno, jakaś Toyota, a za nią ja
    skręcamy przy Pomniku Lotnika ze Żwirki w prawo TŁ. Wyjedżamy na TŁ (2 pasy
    + buspas), gość w Tyocie na lewy pas, ja go wprzedzam prawym i jaaadę. Pusto
    do przodu po horyzont, patrze w lusterko, Toyota twardo jedzie lewym pasem.
    I tak jechał, aż go zgubiłem z widoku. Jego też wytłumaczysz, dlaczego lewym
    jechał?

    --
    Axel