  • Data: 2013-07-25 08:52:33
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Cz??? 2
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote in message
    news:ksp0ie$ocv$1@news.vectranet.pl... W dniu 2013-07-24 15:32, Axel pisze:
    > Nie jarze tego co powiedziales.

    NIe moja wina.

    > Kogo ma przepuscic? Jakiego jadacego szybciej? O kim tu gadamy?

    Przeczytaj, o co pytales i moze zrozumiesz. Nie rozumiesz po polsku?

    > Auto które jedzie lewym, a kierowca tego auta napukal temu ze sraczka co
    > go wyprzedzil i zblokowal, wyprzedza wszystkich jadacych na prawym
    > pasie. Wiec jakiego szybciej jadacego ma przepuscic?

    Jesli zostal wyprzedzony po prawej, to znaczy, ze mógl zjechac na prawo i
    dac sie wyprzedzic. Nie wiesz, o co pytales chwile temu (pytanie jest na
    górze)?

    > Zeby przepuscic tego z tylu któremu napukal, musial by wskoczyc na prawy
    > pas miedzy auta i zredukowac predkosc do tych aut. Nie jestem pewien czy
    > taki manewr udal by mu sie bez redukcji predkosci, by wskoczyc, poczekac
    > az ten z tylu ze sraczka go wyprzedzi, a on z prawego pasa zanim
    > dojedzie do auta go poprzedzajacego wskoczy na lewy pas.

    Jesli ten z tylu zdazyl go wyprzedzic prawa strona - tak, spokojnie by
    zdazyl.

    > Tak sie robi, ja tez tak czasami robie, ale to jest ryzykowne, bo czesto
    > to jazda na zderzaku przy znacznej predkosci.

    No popatrz, a ja przepuszczam szybciej jadacych i jakos nie mam z tym
    problemu - nawet z predkosciami autostradowymi.

    --
    Axel