  • Data: 2013-07-24 18:49:14
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Cz??? 2
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-24 15:32, Axel pisze:

    > A po co ma redukować? Przepuszcza jadącego szybciej i, jeśli przed
    > nim jedzie samochód, znów go wyprzedza lewym pasem. To nie boli.

    Nie jarze tego co powiedziałeś.
    Kogo ma przepuścić? Jakiego jadącego szybciej? O kim tu gadamy?
    Auto które jedzie lewym, a kierowca tego auta napukał temu ze sraczką co
    go wyprzedził i zblokował, wyprzedza wszystkich jadących na prawym
    pasie. Więc jakiego szybciej jadącego ma przepuścić?

    Żeby przepuścić tego z tyłu któremu napukał, musiał by wskoczyć na prawy
    pas między auta i zredukować prędkość do tych aut. Nie jestem pewien czy
    taki manewr udał by mu sie bez redukcji prędkości, by wskoczyć, poczekać
    aż ten z tyłu ze sraczka go wyprzedzi, a on z prawego pasa zanim
    dojedzie do auta go poprzedzajacego wskoczy na lewy pas.
    Tak sie robi, ja tez tak czasami robię, ale to jest ryzykowne, bo często
    to jazda na zderzaku przy znacznej prędkości.

    --
    Krzysiek