  • Data: 2013-07-24 14:16:18
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Część 2
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-24 09:13, ddddddd pisze:

    > tylko dlaczego idiota wiozący kamerzystę jedzie cały czas lewym
    > pasem?

    A dla czego ma zjechać na prawy i zredukować prędkość do tych na prawym?
    Tylko dla tego że ten z tyłu ma sraczkę?
    Jedzie szybciej od tych co jada prawym. Więc ich wyprzedza. Nie musi
    zjeżdżać na prawy by puszczać tego ze sraczką. To nie pojazd
    uprzywilejowany by go puszczał.

    Też często dojeżdżam do takiego, ale to nie powód by go jebać. Rzadko mi
    się zdarza trafiać na takiego przyspawanego całkowicie do lewego pasa. A
    jak już to wystarczy dać światłami, kierunkiem, lub sygnałem i wraca na
    prawy. Czasami manewr wykona w panice, bo uświadamiają sobie że "śpią" i
    dupy dają. Taki manewr jest niebezpieczny, bo wykonują go na
    autostradzie nie upewniając się czy właśnie prawym nie ciśnie taki ze
    sraczką.

    Kto, gdy jedzie lewym (140-150) i wyprzedza tych co są na prawym
    (90-120), zredukuje prędkość do tych co są na prawym, zjedzie na prawy
    pas i puszcza tego z tyłu co tnie więcej jak 150?
    Bo ja nigdy, chyba że koguty włączy. Zjadę w tedy gdy mam lukę po prawej
    taką że prędkość moja spadnie do 140max 130. A jak takiej luki nie mam,
    to jadę swoje tak długo, (może dodam +10-15), aż wyprzedzę peleton i
    jest luz na prawym, w tedy zjeżdżam.
    --
    Krzysiek