  • Data: 2015-05-06 19:15:30
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Myślisz że Megrims kupuje 911 żeby zmniejszyć efekt cieplarniany? :)

    Ależ ja też mam się czym i gdzie ścigać :)
    Nawiązałem jedynie do pojazdów autonomicznych, które są eco/smart i jak
    się takim samochodem jedzie, można sobie zrobić symulację, pod kontrolą
    komputera a nie "widzimisie" kierowcy, często "pseudokierowcy".
    Mozesz mi wierzyć...że jazda eco/smart wcale nie pozbawia umiejętności
    ostrej jazdy, wręcz przeciwnie, jest więcej czasu na inne spostrzeżenia,
    które później można wykorzystać...jeśli zajdzie taka potrzeba :)
    ---
    A mnie chodziło o to, że ktoś będzie uważał, że te pojazdy stanowią
    zagrożenie i ich po prostu nie dopuszczą do ruchu z powodu takiego
    przekonania.