    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ile warte jest życie
    Date: Fri, 09 Mar 2012 09:21:41 +0100
    <jj5l7m$c39$1@news.task.gda.pl> <op.warjqwvspq3u2r@tech>
    <4f566879$0$1275$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f57173a$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f5753f1$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <jj9qpa$kck$2@node2.news.atman.pl>
    <4f5884ab$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    <jja0rn$rde$1@node2.news.atman.pl>
    <4f5897e7$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f58b2c8$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <jjacm0$94j$1@node2.news.atman.pl>
    <4f58dfb8$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <jjaom2$n1c$1@node2.news.atman.pl>
    <4f58ed2e$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2012-03-08 18:32, to pisze:
    > begin Arek

    > Daruj sobie idiotyczną demagogię. Chodzi o to, żeby NAUCZYĆ, a nie, żeby
    > UCZYĆ. To czy ktoś się NAUCZYŁ sprawdza się za pomocą testów, a nie
    > sprawdzając listę obecności. Czy to naprawdę przerasta nauczyciela Arka?

    Jaka demagogia, to jest sprawa podstawowa, zrozumienie czym jest
    państwo, społeczeństwo i cywilizacja. To nie wina szkolnictwa, że
    kolejne rządy tną jak mogą, kiedyś reprezentowało całkiem dobry poziom,
    dziś już nie. I to, że nie popieram Twoich teorii nie jest jednoznaczne
    z tym, że jestem nauczycielem, aczkolwiek znam parę osób które kiedyś
    pracowały w szkole jednak musiały z stamtąd uciekać. Tak ze względu na
    syf jaki tam panuje. Ale ten syf nie tworzą nauczyciele tylko politycy.

    > Niewątpliwie okradanie mnie przez państwo na każdym kroku i kierowanie
    > tych pieniędzy do żulerii jest poważnym problemem. Ten sam temat dotyczy
    > tzw. "służby zdrowia".

    Młodzi gniewni kapitaliści:), przestań oglądać Korwina na jutube to
    będziesz bardziej wyluzowany. Zauważ, że jego teorii nikt nigdzie nie
    stosuje. Nawet te kraje, które dobrze się rozwijają.

    > Wybrałem dobrą, a nawet bardzo dobra, w państwowej uczniowie nie pasujący
    > do średniej mają jeszcze gorzej.

    Wygląda na to, że nie. Ja skończyłem państwową i nie ma takich problemów
    jak Ty.

    > Może byłeś przeciętny, co by zresztą tłumaczyło to, ze prawdopodobnie
    > jesteś nauczycielem.

    Patrząc na Twoją argumentację i poziom, musiałeś być dużo poniżej.
    Ciągle czekam na Twoje dyplomy z olimpiad.

    > Sorry, ale wygranie jakiegoś tam szczebla durnej "olimpiady" to nie jest
    > żaden szczyt. Poza tym "da się" nie wyklucza tego, że jest to czas
    > zmarnowany. Ja też skończyłem podstawówkę i liceum z różnymi głąbami i co
    > z tego? Mogłem ten czas wykorzystać 10x lepiej, gdyby mnie nie zmuszano
    > to koegzystencji z idiotami. Nawet biorąc pod uwagę miernotę edukacji, w
    > której uczestniczyłem, bez problemu zdałbym maturę po 6 klasie
    > podstawówki. Niestety, takie możliwości nie istniały.

    LOL. To chyba podsumowuje wszystko. Olimpiady są durne bo ja w nich nie
    miałbym szans, nauczyciele są durni bo wstawiają pały:) T

    A.