  • Data: 2013-04-15 19:48:52
    Temat: Re: ITD, fotoradar i kolejna pomyłka
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-15 00:02, cef pisze:
    > Ale wg mnie pomyłki eliminują się same.
    > Ot choćby przykład inicjujący ten wątek.

    Ta pomyłka nie wyeliminowała "się sama" misiu kolorowy. Wyeliminowanie
    tej pomyłki wymagało trochę działań, angażowało momentami trzy osoby,
    powodowało trochę nerwów, pociągnęło jakieś tam koszty i było zarazem
    zupełnie debilne, jak debilne było wystąpienie owej pomyłki.

    > Jeśli ktoś ma wątpliwości a dostaje często korespondencję z ITD,
    > to musi mieć już ustalone procedury.

    Które też się same ustalą...

    > Można np z definicji informować o
    > niezgodności
    > marki i numerów (nawet nie widząc zdjęcia).

    Zapędzasz się - wtedy w sądzie (jeśli zdarzy się jednak, że to nie
    pomyłka) może to wyglądać na próbę wyślizgania się, a sąd może orzekać
    niezgodnie z taryfikatorem. Zaryzykujesz za 1500 + jakieś tam fałszywe
    zeznania?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański