  • Data: 2013-04-15 14:48:28
    Temat: Re: ITD, fotoradar i kolejna pomyłka
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-15, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Ja nie wiem ale punktu widzenia implementacji w jakimś automagicznym
    > systemie jest to bardzo typowe rozwiązanie, skąd pomysł że może być inaczej?
    > Bo ktoś sam z się chciałby się narobić?

    No tak by sie wydawalo ale ciekawe jak jest w praktyce. Ale wpadlem na inny
    ciekawy pomysl - jakby tak na jezdni nakleic/namalowac jakis fake-owy numer
    rejestracyjny odpowiednio wykrzywiony zeby OCR dal sobie z nim rade :-)

    Ale pewnie i tak w ITD maja jeden wielki ekran z podsumowaniem wydajnosci
    wszystkich fotoradarow wiec po dniu by sie alarm podniosl ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200