eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaI znowu te slubniaki... i znowu swieze spojrzenie na kanon ;)Re: I znowu te slubniaki... i znowu swieze spojrzenie na kanon ;)
  • Data: 2010-02-24 20:12:35
    Temat: Re: I znowu te slubniaki... i znowu swieze spojrzenie na kanon ;)
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Wed 24 of Feb 2010 10:41, quent wrote:

    > Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mam inną teorię na ten temat.
    > Nie wiem czy podzielasz moje spostrzeżenia ale wg mnie nasz naród
    > generalnie uśmiecha się bardzo rzadko.
    > Na co dzień ludzie na ulicach do siebie wręcz wcale!
    > Zaczep kogoś na ulicy (cokolwiek - pytanie o drogę np.) to zostaniesz
    > na dzień dobry obdarowany podejrzliwym spojrzeniem.
    > Niestety na "zachodzie" jest zupełnie inaczej. Być może jest to tylko
    > na pokaz ale bardzo ułatwia codzienne życie.

    W Polsce nie ułatwia. Za to wezmą cię za cudzoziemca i zaczną oszukiwać
    na każdym kroku. Od żebraków się nie opędzisz. Wezmą cię "za pedała"
    (tak właśnie usłyszysz oprócz doświadczenia innych chamskich i agresywnych
    zachowań) i w ogóle nasłuchasz się kłamstw i głupot.

    > Wystarczy, że spotkasz
    > się z kimkolwiek wzrokiem i od razu pojawia się uśmiech. Tak szybko
    > się do tego przyzwyczaiłem, że ilekroć wracam do Polski, zawsze mnie
    > razi to, że u nas tego nie ma. Nie wiem jak to możliwe ale np. w
    > Anglii niemal zawsze wiedziałem kto jest z naszego kraju, choć nie
    > musiał się nawet odezwać. Najbardziej daje się to zauważyć u nas wśród
    > ludzi od 30tki wzwyż - czyli niestety mój rocznik ;-)

    Kiedy po paromiesięcznym pobycie w ZSRR wróciłem do Polski,
    od razu zachwyciło, jacy to Polacy uprzejmi i uśmiechnięci.

    --
    nb