eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaI znowu te slubniaki... i znowu swieze spojrzenie na kanon ;)Re: I znowu te slubniaki... i znowu swieze spojrzenie na kanon ;)
  • Data: 2010-02-24 09:41:45
    Temat: Re: I znowu te slubniaki... i znowu swieze spojrzenie na kanon ;)
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:hltjs9$nc5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Może po prostu dlatego, że para ubrana jest bardziej adekwatnie do
    > sytuacji, a nie frak i tiule w krzakach...

    Mam inną teorię na ten temat.
    Nie wiem czy podzielasz moje spostrzeżenia ale wg mnie nasz naród generalnie
    uśmiecha się bardzo rzadko.
    Na co dzień ludzie na ulicach do siebie wręcz wcale!
    Zaczep kogoś na ulicy (cokolwiek - pytanie o drogę np.) to zostaniesz na
    dzień dobry obdarowany podejrzliwym spojrzeniem.
    Niestety na "zachodzie" jest zupełnie inaczej. Być może jest to tylko na
    pokaz ale bardzo ułatwia codzienne życie. Wystarczy, że spotkasz się z
    kimkolwiek wzrokiem i od razu pojawia się uśmiech. Tak szybko się do tego
    przyzwyczaiłem, że ilekroć wracam do Polski, zawsze mnie razi to, że u nas
    tego nie ma. Nie wiem jak to możliwe ale np. w Anglii niemal zawsze
    wiedziałem kto jest z naszego kraju, choć nie musiał się nawet odezwać.
    Najbardziej daje się to zauważyć u nas wśród ludzi od 30tki wzwyż - czyli
    niestety mój rocznik ;-)
    No i tak to potem wygląda - robisz np. ludziom sesję ślubną a oni wychodzą
    na niej jak drewniane kołki. Uśmiechają się ale wygląda to sztucznie bo nie
    umieją (sic!) się uśmiechać - po tylu latach trzymania gęby w podkowę nie
    mają już twarzy - robią im się mordy (to akurat cytat z kogoś) ;-)

    Oczywiście piszę o tzw. średniej statystycznej.

    Pozdr.
    www.elipsa.info