  • Data: 2009-10-23 22:25:18
    Temat: Re: I jeszcze jeden i... tel do 400-(max)500 zł
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-10-23 23:23, JoteR pisze:

    > Zatem jako dobry syn dołóż parę dych i kup Jej LG Cookie.

    Chwilowo moje finanse sprawiają że jako dobry syn robię wszystko by nie
    zacząć żyć na jej rachunek :)
    Zresztą jest na allegro już od 450 zł więc chyba nie potrzebowała by
    mojego wsparcia :)

    Jakieś argumenty za tym telefonem?

    boje się że ta wirtualna klawiatura może być utrudnieniem :/ No i
    podobno trzeba często go ładować...