  • 1. Data: 2009-10-23 21:04:48
    Temat: I jeszcze jeden i... tel do 400-(max)500 zł
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Po raz trzeci zaczynam taki wątek. Moja matka się zdecydowała, odłożyła
    400 zł i powiedziała że chce nowy telefon. Nowy, bez simlocka na gwarancji.

    Wymagania
    - wygodna klawiatura (mówi że do tych wąskich i cienkich ma za grube
    palce (byebye motorolki razry?)),
    - jakiś nie miniaturowy wyświetlacz,
    - aparat taki nie jakiś beznadziejny ale sesji nim też nie zamierza robić,
    - chce coś z mp3 (ale to wszystkie już mają :)),
    - może być z radiem ale nie koniecznie.

    Jest ciekawa dotykowców ale to nie ta skala cenowa przy nowych modelach.
    Nie boi się symbianów itp. (stwierdziła, że opanowała windowsa i
    programator pralki/zmywarki to i komórce da radę :))

    - bateria z rozsądnym czasem działania, jak musi co drugi dzień ładować
    telefon to mówi że jest zepsuty.
    - to nie ma być złom i jakiś zabytek bo pewnie będzie go używać przez
    następne 4-5 lat.
    - nie ma uprzedzeń ani jakiś szczególnych sympatii do jakiś konkretnych
    marek.
    - kalendarzy, organizerów, maili itp używać nie będzie.

    no... co byście mości mądra grupo polecili? :)

  • 2. Data: 2009-10-23 21:23:29
    Temat: Re: I jeszcze jeden i... tel do 400-(max)500 zł
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PlaMa" napisał:

> [...]
    > gwarancji.
    > [...] Jest ciekawa dotykowców ale to nie ta skala cenowa przy nowych

    Zatem jako dobry syn dołóż parę dych i kup Jej LG Cookie.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-10-23 22:25:18
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-10-23 23:23, JoteR pisze:

    > Zatem jako dobry syn dołóż parę dych i kup Jej LG Cookie.

    Chwilowo moje finanse sprawiają że jako dobry syn robię wszystko by nie
    zacząć żyć na jej rachunek :)
    Zresztą jest na allegro już od 450 zł więc chyba nie potrzebowała by
    mojego wsparcia :)

    Jakieś argumenty za tym telefonem?

    boje się że ta wirtualna klawiatura może być utrudnieniem :/ No i
    podobno trzeba często go ładować...

  • 4. Data: 2009-10-23 22:59:16
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu JoteR tak oto obwieścił(a):

    > Zatem jako dobry syn dołóż parę dych i kup Jej LG Cookie.

    To że ja w temacie byłem, dodam że bez dokładania, w 400zł można się
    zmieścić z Viewty, Avila, Corby i zabawny z qwerty Etna. Jednym słowem
    Koreańczycy zaatakowali, zupełnie jak w TV LCD :)

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 5. Data: 2009-10-24 10:17:49
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    PlaMa pisze:
> [...]
    > marek.
    > - kalendarzy, organizerów, maili itp używać nie będzie.
    >
    > no... co byście mości mądra grupo polecili? :)

    Nokia 3110 Classic

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 6. Data: 2009-10-25 18:26:23
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Rodzicielka zachwyciła się LG KU990, czy ktoś wie gdzie można kupić
    ku990 (bez i), nowy, bez sima, z gwarą do 500zł? Na allegro same ku990i :(