    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <2...@g...com>
    <6ka3ekx0xuc5$.alr30ucia3d1$.dlg@40tude.net>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: Huawei Y6 2019
    Date: Fri, 20 Sep 2019 13:39:53 +0200

    dyskusyjnych:58fab2ff-9c37-4471-bd8c-b5feed582efa@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 20 września 2019 12:32:47 UTC+2 użytkownik Jacek
    Maciejewski napisał:

    >Znowu pewnie problem z narzędziem/czytnikiem z którego korzystasz. W
    >google groups to żaden problem
    >Nawet kilkuset znakowy tekst bez entera czy innych znaczników końca
    >linii google połamie prawidłowo tak że widać go na całym ekranie bez
    >potrzeby przewijania
    >Pozwoliłem sobie skopiować Twój tekst i wrzuciłem go jako nowy post
    >na google groups. Pozbawiłem go enterów czy tam innych znaczników
    >końca linii
    >Nawet przy powiększeniu ekranu do 175% ten kilkuset znakowy tekst
    >mieści się na ekranie bez konieczności przewijania lewo-prawo
> [...]

    Google lamie, ale czy "prawidlowo ? Inaczej niz intencja autora. Choc
    wcale niekoniecznie - bo jesli autor wpisywal ciurkiem, widac mial
    intencje, zeby bylo ciurkiem ... i dowolnie polamane :-) Dalej -
    znakomicie utrudnia to cytowanie przy odpowiedzi, gdy trzeba wycinac
    fragmenty. No chyba ze znow nowa moda - nic nie wycinamy, zostawiamy
    oryginalny tekst, dopisujemy swoja wypowiedz w calosci. A swoja
    droga - w googlu sie jakos trudno ten enter naciska ? Bo jest pare
    osob, ktore jakby wcale nie naciskaly. Nowe pokolenie, wychowane na
    sms, bez podzialu na akapity ?

    J.