  • Data: 2019-09-20 16:08:21
    Temat: Re: Huawei Y6 2019
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-20 o 15:04, Kris pisze:

    > Wzrok już też nie ten zapewne;)

    U ciebie? to używaj okularów.

    > Są dobrze widoczne. W google. No chyba ze ktoś jakiś mało funkcjonalny czytnik ma
    to i źle mu wyświetla.

    Nie są dobrze widoczne, to że są tylko google nie definiuje dobrej
    widoczności dla wszystkich czytających.
    Czyli w tym miejscu zwyczajnie zełgałeś.

    > Kilka razy pisałem- w google są dobrze widoczne na jeśli w czytnikach są źle
    widoczne to może warto zmienić/wywalić/skonfigurować inaczej czytnik lub zacząć
    korzystać z innych narzędzi.

    Tobie tez kilka razy pisano. Przeczytałeś, zrozumiałeś i zapamiętałeś?
    czy będziesz udawał że tych postów nie było?

    > Odstraszają co najwyżej tych których narzędzia nie potrafią prawidłowo wyświetlić
    tekstu.
    > A skoro są już narzędzia co taki tekst wyświetlają prawidłowo więc może warto się
    przełamać i zacząć z nich korzystać.
    > Z dorożek ludzie się z czasem przesiedli do tramwajów

    Bo im to pasowało a nie dlatego że pasowało to zwolennikom przesiadki na
    tramwaje.
    Dlaczego nie chcesz zostawić tej decyzji użytkownikom innych
    czytników niż google?
    Bo tobie się wydaje że jest najlepsze?
    To oznacza że się ośmieszasz, nawet jeśli ty tego jeszcze nie zauważyłeś.

    > Co za sens w narzędziu które trzeba instalować, które nie potrafi prawidłowo
    wyświetlić tekstu(kłopoty z kodowaniem i łamaniem chociażby),
    > które nie potrafi zsynchronizować wiadomości na kilku urządzeniach jednocześnie itp

    Nie widzisz sensu nie instaluj.
    Ale nie odbieraj innym prawa do nie zauważania sensu w twojej decyzji.

    > Ja takiej potrzeby nie mam. Jak i zresztą coraz więcej userów zapewne

    I tak pisz.
    Że ty takiej potrzeby nie masz a nie że inne czytniki grup są złe.

    > Chyba już większość do usenetu używa google groups
    > Zaryzykuje zresztą stwierdzenie ze usenet obecnie nie zamarł całkowicie własnie
    dzięki google

    Nie ryzykuj, sprawdź a potem wróć i przeproś.