  • Data: 2019-09-20 16:35:32
    Temat: Re: Huawei Y6 2019
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Sep 2019 04:08:48 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Udzielam się na kilku grupach, w ulubionych mam kilkanascie i problemów nie widzę
    Twoja sprawa. Jeśli chcesz sięgać prawicą do lewego ucha pod kolanem to
    kto ci zabroni. Brak wątkowania, brak możliwości kancelowania, brak
    podziału ekranu na treści, listę grup i listę wątków, brak gestów myszy
    i tak można by długo. Jeśli jednak synchronizacja jest dla ciebie
    naczelną potrzebą to się bujaj z tym syfem. I powiedziałem ci, nie ma
    niezbędności abyś pisał z kilku sprzętów, Czytaj na nich via g.n. lecz
    pisz z jednegoczytnika co to robi poprawnie. Albo zainstaluj 40tude na
    pendrajwie, gdzie nie wetkniesz tam zadziała.

    > Znowu pewnie problem z narzędziem/czytnikiem z którego korzystasz. W google groups
    to żaden problem
    > Nawet kilkuset znakowy tekst bez entera czy innych znaczników końca linii google
    połamie prawidłowo
    Nie mówimy o tym samym. Czytaj uważnie. Ty mówisz o nie łamamiu a ja
    mówię o łamaniu na końcu ekranu. Oba twoje przykłady graficzne pokazują
    szpaltę na całą szerokość ekranu. Tak długi wers źle się czyta. Tu masz
    przykład z twoimi długaśnymi zdaniami: https://tinypic.pl/8pv1f1e1v3kr
    Tak samo to wygląda w moim czytniku.

    > Mniej wiece zawsze powtarzają się teksty o braku łamaniu i złym kodowaniu
    > Czyli walka z problemami które generuje czytnik czytacza.
    Czyli walka z problemami które generują czytniki pisaczy. Jesteście wy,
    góglarze, w mniejszości na newsach więc się dostosujcie. Co mądrzejsi na
    grupach przestrzegają zasad, więc jeśli ci (i innym "wynalazcom"
    newsowym) zależy na rzeczowych odpowiedziach, przestrzegajcie ich też.

    --
    Jacek
    I hate haters.