    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Huawei Y6 2019
    Date: Fri, 20 Sep 2019 12:23:17 +0200
    <6...@g...com>

    Dnia Fri, 20 Sep 2019 02:58:27 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Daj mi alternatywne rozwiązanie do grup dyskusyjnych ale takie żeby:
    > -synchronizowało(zaznaczało nieprzeczytane, odznaczało przeczytane) posty jak
    korzystam naprzemiennie z telefonu, dwóch komputerów stacjonarnych, tableta
    niezależnie tez od tego jakie tam systemy operacyjne mam zainstalowane
    Wcale tego nie potrzebujesz. Możesz korzystać z newsów tylko w jednym
    miejscu za to dobrze, z namysłem i bez pośpiechu. I newsom i tobie to
    wyjdzie na dobre.

    > -taki dodatkowy wymóg że nic tantalować i konfigurować nie muszę to już fanaberia
    pewnie nazwiesz więc to pomińmy?
    No wiesz, jak chcesz używać samograjów to sprzedaj rozum na Allegro.
    Napisz "nówka nie śmigana, brak śladów użycia, sprzedam tanio lub
    zamienię na komórę". Będziesz wielokomórkowcem wreszcie :)

    --
    Jacek
    I hate haters.