  • Data: 2019-09-20 12:32:45
    Temat: Re: Huawei Y6 2019
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Sep 2019 03:01:00 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Albo inaczej:
    > Napisz proszę jaki widzisz wady w korzystaniu z google groups?
    > Jedna czyli niechęć do Google już wcześniej wymieniłeś podaj jeszcze jakięś
    > Takie techniczne najlepiej, ideowe może pomińmy na potrzeby tej dyskusji.

    Było wałkowne ze sto razy. Przeszukaj archiwum googlenews bo do tego się
    akurat nadaje. Na szybko - wygoda korzystania z googlenews w porównaniu
    z dowolnym czytnikiem wyspecjalizowanym jest żadna. Zwłaszcza kiedy
    udzielasz się na wielu grupach. To akurat mi wisi bo kłopot po twojej
    stronie. A drugie - gdy piszesz przez googlenews, twój post nie ma
    znaczników nowego wiersza po kilkudziesięciu znakach. Skutek jest taki
    że na panoramicznym ekranie mam tekst od lewej do prawej krawędzi i mało
    sobie głowy nie ukręcam kiedy chcę go przeczytać a dojechawszy do prawej
    krawędzi zapominam co było przy lewej :), zamiast zgrabnej szpalty
    długiej na ~70 znaków którą ogarniam jednym spojrzeniem. A jesteś ty i
    inni góglarze zbyt leniwi by tekst samemu przenosić do nowej linii.
    Jest jeszcze kilka innych, mniej istotnych szczegółów, znajdź je sam.
    --
    Jacek
    I hate haters.