eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHonda pokazuje jak robić silniki :)Re: Honda pokazuje jak robić silniki :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.
    nl!198.186.194.249.MISMATCH!transit3.readnews.com!news-out.readnews.com!news-xx
    xfer.readnews.com!postnews.google.com!c4g2000yqa.googlegroups.com!not-for-mail
    From: JAM <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda pokazuje jak robić silniki :)
    Date: Fri, 29 Jan 2010 16:29:26 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 41
    Message-ID: <5...@c...googlegroups.com>
    References: <hjt4d3$6ma$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@l...googlegroups.com>
    <h...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 76.112.1.230
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1264811367 21078 127.0.0.1 (30 Jan 2010 00:29:27 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 30 Jan 2010 00:29:27 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c4g2000yqa.googlegroups.com; posting-host=76.112.1.230;
    posting-account=nrUPGwkAAAA8KS3ZpDtIRdtV-DAhQOgS
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/532.0
    (KHTML, like Gecko) Chrome/3.0.195.38
    Safari/532.0,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251229
    [ ukryj nagłówki ]

    On Jan 29, 6:04 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Thu, 28 Jan 2010 16:57:24 -0800 (PST),  JAM wrote:

    > A to niekoniecznie, skoro silnik sie zasadniczo wcale nie psuje, to mu
    > i ilosc czesci nie zaszkodzi.

    Jarku. Nie ma sprzetu 100% niezawodnego. Albo wydasz pieniadze na
    ostra kontrole jakosci produkcji albo wydasz te same pieniadze na
    naprawy gwarancyjne. Juz nie mowie tu o samych kosztach napraw.

    > No dobra, 98 zadowolonych klientow na sto to dwa razy gorzej niz
    > 99/100, ale jak brzmi :-)
    >
    > A to ciekawe. To co niemcy upchali w glowicach ?

    Naped rozrzadu. Dwa walki ponad zaworami plus ich naped. Sliniko DOHC
    sa duzo wyzsze niz OHV wlasnie dlatego i do tego wiecej waza.

    > Naprawde duzo mniej ? To tez ciekawe .. ale moze nauczyli sie juz
    > stroic silniki pod EPA.

    To akurat test odzwierciedlajacy codzienne uzywanie pojazdu. Daj Boze,
    aby jak najwiecej producentow nauczylo sie stroic samochody sportowe
    pod test EPA :-)

    > Mniejsza o ten wspolczynnik i skladke OC, ale europejskie
    > doswiadczenia sugeruja jednak ze wiekszy silnik wiecej pali.

    Bo zwykle tak jest, ale roznice nie sa az tak wielkie jak to sie
    powszechnie ludziom wydaje. Najczesciej duze sliiniki wiecej pala bo
    pozawlaja na lepsze osiagi pojazdu z ktorych korzysta klient. Jezeli
    zrobisz precyzyjny test uzywajacy identycznego cyklu przyspieszen i
    predkosci, dobierzesz pojazdy o podobnej masie itp to roznice beda
    male i duzo zalezy wtedy od tego jak udana jest konstrukcja danego
    silnika.

    >
    > J.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: