-
Data: 2010-01-30 01:29:26
Temat: Re: Honda pokazuje jak robić silniki :)
Od: JAM <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Jan 29, 6:04 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> On Thu, 28 Jan 2010 16:57:24 -0800 (PST), JAM wrote:
> A to niekoniecznie, skoro silnik sie zasadniczo wcale nie psuje, to mu
> i ilosc czesci nie zaszkodzi.
Jarku. Nie ma sprzetu 100% niezawodnego. Albo wydasz pieniadze na
ostra kontrole jakosci produkcji albo wydasz te same pieniadze na
naprawy gwarancyjne. Juz nie mowie tu o samych kosztach napraw.
> No dobra, 98 zadowolonych klientow na sto to dwa razy gorzej niz
> 99/100, ale jak brzmi :-)
>
> A to ciekawe. To co niemcy upchali w glowicach ?
Naped rozrzadu. Dwa walki ponad zaworami plus ich naped. Sliniko DOHC
sa duzo wyzsze niz OHV wlasnie dlatego i do tego wiecej waza.
> Naprawde duzo mniej ? To tez ciekawe .. ale moze nauczyli sie juz
> stroic silniki pod EPA.
To akurat test odzwierciedlajacy codzienne uzywanie pojazdu. Daj Boze,
aby jak najwiecej producentow nauczylo sie stroic samochody sportowe
pod test EPA :-)
> Mniejsza o ten wspolczynnik i skladke OC, ale europejskie
> doswiadczenia sugeruja jednak ze wiekszy silnik wiecej pali.
Bo zwykle tak jest, ale roznice nie sa az tak wielkie jak to sie
powszechnie ludziom wydaje. Najczesciej duze sliiniki wiecej pala bo
pozawlaja na lepsze osiagi pojazdu z ktorych korzysta klient. Jezeli
zrobisz precyzyjny test uzywajacy identycznego cyklu przyspieszen i
predkosci, dobierzesz pojazdy o podobnej masie itp to roznice beda
male i duzo zalezy wtedy od tego jak udana jest konstrukcja danego
silnika.
>
> J.
JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/
Następne wpisy z tego wątku
- 30.01.10 01:44 Zygmunt M. Zarzecki
- 30.01.10 03:29 J.F.
- 30.01.10 08:26 limken
- 30.01.10 11:31 J.F.
- 30.01.10 21:57 jacek2v
- 30.01.10 22:16 Zygmunt M. Zarzecki
- 30.01.10 22:06 jacek2v
- 30.01.10 23:05 JAM
- 30.01.10 23:35 JAM
- 30.01.10 23:44 DoQ
- 30.01.10 23:52 Brzezi
- 31.01.10 00:26 JAM
- 31.01.10 00:17 JAM
- 31.01.10 09:37 J.F.
- 31.01.10 17:10 limken
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO