eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHonda pokazuje jak robić silniki :)Re: Honda pokazuje jak robić silniki :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda pokazuje jak robić silniki :)
    Date: Sat, 30 Jan 2010 00:04:15 +0100
    Organization: -
    Lines: 46
    Message-ID: <h...@4...com>
    References: <hjt4d3$6ma$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1264806247 9099 82.143.187.50 (29 Jan 2010 23:04:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jan 2010 23:04:07 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251215
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 28 Jan 2010 16:57:24 -0800 (PST), JAM wrote:
    >BMW to bardzo zaawansowany,
    >naladowany technologia 4.0 litrowe V8 z pelnymi najnowoczesniejszymi
    >bajerami.
    >W Corvette natomiast Amerykanie zastosowali duzo bardziej
    >konserwatywna konstukcje V8 o pojemnosci 6.0 litrow

    >Autorzy w artykule po tescie sami zauwazaja , ze silnik BMW ma duzo
    >wiecej czesci skladowych (musi byc sporo drozszy w produkcji i
    >bardziej podatny na awarie),

    A to niekoniecznie, skoro silnik sie zasadniczo wcale nie psuje, to mu
    i ilosc czesci nie zaszkodzi.

    No dobra, 98 zadowolonych klientow na sto to dwa razy gorzej niz
    99/100, ale jak brzmi :-)

    >jest silnikiem gabarytowo wiekszym !!! i
    >na dodatek od silnika Corvette jest ciezszy !!! Autorzy artykulu
    >przyznaja, ze dzieki swojemu silnikowi Corvette moze miec bardzo nisko
    >polozona maske silnika, czego nie daloby sie zrobic uzywajac silnika
    >niemieckiego.

    A to ciekawe. To co niemcy upchali w glowicach ?

    >silnik Corvette rowniez latwiej i szybciej reguje na pedal
    >gazu, a w tym samym tescie paliwowym Corvette rowniez zuzywa duzo
    >mniej paliwa od BMW !

    Naprawde duzo mniej ? To tez ciekawe .. ale moze nauczyli sie juz
    stroic silniki pod EPA.

    >Resumujac "lepszy" silnik okazuje sie byc mniej dynamiczny, wiekszy
    >gabarytowo, ciezszy, zuzywajacy wiecej paliwa produkujac przy tym
    >mniej mocy, mniejszy moment, bedac knstukcja drozsza w produkcji i
    >bardziej podatna na awarie. Co wiez oznacza "lepszy" ? Czy wyciaganie
    >ponad 100 KM/litra za wszelka cene naprawde czyni silnik od razu

    Mniejsza o ten wspolczynnik i skladke OC, ale europejskie
    doswiadczenia sugeruja jednak ze wiekszy silnik wiecej pali.

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: