eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaHamowanie elektrowrzecina falownikiemRe: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed
    .fsmpi.rwth-aachen.de!dedekind.zen.co.uk!zen.net.uk!hamilton.zen.co.uk!proxad.n
    et!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
    strada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neos
    trada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <535509ff$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <535572de$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <53558fca$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lj83h3$m32$1@node2.news.atman.pl>
    <53579a2c$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
    <lj8p80$coq$1@node2.news.atman.pl>
    <53600d4e$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    <53601b17$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
    Date: Wed, 30 Apr 2014 00:12:43 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4325
    Lines: 18
    Message-ID: <536023dc$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.155.3
    X-Trace: 1398809564 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2361 79.184.155.3:4587
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:664182
    [ ukryj nagłówki ]

    "Jeffrey"
    >> Jeszcze nie wiem jak będzie z mocą na małych obrotach przy U/f.
    >> Robert
    > jak będzie za mało to przełączysz na nieliniowy U/f ( z podbiciem momentu)

    Jest drugi zestaw parametrów dla zwiększaniu momentu obrotowego. Aktywowany
    sygnałem zewnętrznym.
    Myślałem taki przycisk wyprowadzić na pnel sterujący.


    > nie zapomnij też wpisać prądu silnika i współczynnika przeciążenia
    > a w ogóle to może w silniku jest uzwojenie termiczne, to warto je
    > wykorzystać
    współczynnik przeciążenia? To jest to samo co ochrona przed utykiem?

    Robert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: