  • Data: 2014-04-30 09:56:10
    Temat: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jeffrey"
    > nie , to odpowiednik zabezpieczenia termicznego (przeciążenia) jest wyższy
    > zwykle o 15% i przyjmuje wartość 115% prądu znamionowego, w parametrach
    > jest zawsze w pobliżu parametrów silnika
    > jeffrey
    Gdybyś zechciał zerknąć?
    Wyciąłem tabelki z instrukcji.
    https://www.dropbox.com/s/tb5tjfvmai17wlj/falownik%2
    0parametry.pdf

    A może coś wpisać to poniżej są pliki Worda z tabelką.
    https://www.dropbox.com/s/6miig6x491lqj03/falownik%2
    0parametry4.doc 1.8 Mb
    https://www.dropbox.com/s/ljyyis3fwv8d5vh/falownik%2
    0parametry.docx 53 k

    Prąd przy 400 Hz mam 3,5 A. Podobno to za dużo (0,7 A ma być). Napięcie 220
    V.
    Przy 60 Hz prąf 4 A napięcie 70 V.
    Częstliwość modulacji 15 kHz.

    Robert