    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Date: Sat, 9 Dec 2023 16:19:27 +0100
    <uksv32$1behr$1@dont-email.me> <ukt9a5$1d3b6$1@dont-email.me>
    <ukunh7$1mj9f$1@dont-email.me> <ukuphn$1mrq3$2@dont-email.me>
    <ukuv5m$2kae$1@news.icm.edu.pl> <ukv0hr$1nr2v$1@dont-email.me>
    <ukv9nh$3fkf$4@news.icm.edu.pl> <ukviol$1qi1i$1@dont-email.me>
    <ukvlcl$boj$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <ukvp13$1rhv0$1@dont-email.me>
    <ul1oa8$4bq$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <ul1s9j$27pul$1@dont-email.me>
    <2...@a...localdomain>

    On 09/12/2023 16:11, vamastah wrote:
    > Nie, nie oznacza. Byla mowa wczesniej o tym, ze wykorzystuja
    > architekture TriCore, a ona jak najbardziej wspiera Secure Boot

    I jej nie wykorzystali? Czyli zwykłe odpierdalanie dziadostwa?

    Skoko nie ma właczonego secure boot, to jest od miganai diodami, a nie
    od napędzania kolei.

    > Komus sie po prostu nie chcialo / nie oplacalo tego implementowac.

    Od początku w tym watku stawiam tezę, że to typowe dziadostwo, którego
    na pęczki jest w embedded. To dziadostwo może im teraz nawet pomóc w
    przypadku pozwu.