  • 71. Data: 2010-09-13 10:42:56
    Temat: Re: HDR software - Wasze referencje
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 13, 12:37 pm, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > to chyba nawet lepiej. hdr brzmi jak pietno ;-D

    To po co uzywa jej w nazwie ?

    "sns-hdr"

    To wprowadzanie uzytkownikow i kupujacych w błąd

  • 72. Data: 2010-09-13 10:48:19
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 13 Sep 2010 09:26:14 +0200, Marx <M...@n...com> wrote:

    >moglbys pisac po polsku? co to to exposure fusion?
    >mozna mu podac kilka osobnych zdjec z roznymi ekspozycjami i robi
    >pelnoprawnego HDRa
    >Marx
    On robi HDRa w takim sensie jak aparat wypluwający tylko JPG robi
    RAWa. Tzn. robi go, ale nikt go na oczy poza aparatem nie widział ;)
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 73. Data: 2010-09-13 12:39:31
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 13, 12:48 pm, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    > --
    > Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    > dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish
    tez nie do konca, aczkolwiek, dobrze to ujales.
    roznica jest taka, ze przy tworzeniu hdr istotne sa dane na temat
    ekspozycji poszczególnych skladowych - w przypadku łączenia
    ekspozycji nie ma to znaczenia, nie jest tez potrzebne mapowanie, co
    jest nieodłączna cechą HDR-a.
    Gdyby nawet w posrednim stadium powstawał hdr (ale w przypadku
    Exposure fusion nie powstaje) potrzebne byłoby mapowanie,
    chyba, ze jest ukryte i nie mamy na nie wpływu

  • 74. Data: 2010-09-13 13:34:11
    Od: limies <l...@g...com>

    Natrafiłem na stronie http://hdrlab.com na informacje o pojawieniu sie
    ciekawego oprogramowania. Pierwsze narzedzie do tworzenia hdr
    operujace w całości na 32-bitach od poczatku do konca

    http://www.unifiedcolor.com/

  • 75. Data: 2010-09-13 18:09:54
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    limies wrote:
    > sns-hdr to naduzycie on NIE PRODUKUJE HDR-ów

    HDR to wysoki zakres dynamiki a dynamika moze byc globalna i lokalna. Po
    kompresji obraz HDR ma jedynie wysoka dynamika lokalna i to niezaleznie od
    tego w jakim programie go wygenerujesz.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 76. Data: 2010-09-13 18:11:49
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    limies wrote:
    > To po co uzywa jej w nazwie ?
    > "sns-hdr"
    > To wprowadzanie uzytkownikow i kupujacych w błąd

    Dałbyś już sobie spokój z tymi głupotami.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 77. Data: 2010-09-13 18:13:31
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Grzegorz Krukowski wrote:
    > On robi HDRa w takim sensie jak aparat wypluwający tylko JPG robi
    > RAWa. Tzn. robi go, ale nikt go na oczy poza aparatem nie widział ;)

    Dowiedz się co to jest lokalna dynamiki a potem wypisuj głupoty.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 78. Data: 2010-09-13 18:15:34
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    limies wrote:
> [...]
    > Exposure fusion nie powstaje) potrzebne byłoby mapowanie,
    > chyba, ze jest ukryte i nie mamy na nie wpływu

    SNS-HDR Pro ma narzędzia do mapowania, więc w czym problem?
    Od kiedy to mapować można tylko liniowe obrazy HDR?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 79. Data: 2010-09-13 18:25:23
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 13, 8:11 pm, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Dałbyś już sobie spokój z tymi głupotami.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    ok. Nie chce zdyskredytowac Twojego produktu. Uważam, że jest dobry w
    swojej klasie, tylko jeszcze raz powtarzam, ze z hdr-em niewiele ma
    wspolnego. Jest to na rynku polskim produkt jeden z nielicznych i
    chwala Ci za to i żeby było jasne chyle czoła przed Twoim talentem

  • 80. Data: 2010-09-13 18:46:51
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    limies wrote:
> [...]
    > wspolnego. Jest to na rynku polskim produkt jeden z nielicznych i
    > chwala Ci za to i żeby było jasne chyle czoła przed Twoim talentem

    Zapominasz o jednej podstawowej sprawie - technika HDR to nie to samo co
    obraz HDR. Liniowy obraz HDR jest generowany tylko po to aby go potem i tak
    skompresować. Możliwość generowania takiego obrazu jest tylko jedną z wielu
    operacji, którą można wykonać w programie do HDR w dodatku dla większości
    osób najmniej istotną. Najważniejszym narzędziem w programach HDR jest moduł
    mapowania tonów a ten jest także dostępny w programie SNS-HDR Pro.

    Napisz mi proszę, jakie korzyści daje liniowy obraz HDR. Po co generować
    obraz, który potem i tak musi zostać ponownie przetworzony.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -