  • Data: 2012-09-05 17:12:45
    Temat: Re: HDD widziany tylko przez BIOS
    Od: "Seba" <S...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    > LOW LEVEL FORMAT to inaczej zapisanie dysku zerami. Normalnie po takiej
    > operacji nie powinno być możliwe odzyskanie danych, ale kto wie może jest
    > jakaś technologia która to potrafi.

    Proces formatowania jest teraz dużo wolniejszy, więc całość zajmie co
    najmniej
    40 godziny.
    Zastanawiam się, czy można by podzielić to formatowanie na części i czy do
    tego
    może służyć zapis TARGET LBA [....] i/lub TARGET SIZE [... MB].
    Czy ktoś z tego korzystał i może napisać jak to działa?
    Moim jedynym celem jest skasowanie danych na dysku.

    Pzdr.
    Seba