  • Data: 2012-09-08 06:24:55
    Temat: Re: HDD widziany tylko przez BIOS
    Od: "Seba" <S...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Posiadacz dysku z aż tak Niesłychanie Ważnymi Danymi
    > nie wydurnia się z oddawaniem go do serwisu, tylko utylizuje
    > w sposób nieodwracalny.
    Chciałem zobaczyć z ciekawości czy program ES-Tool
    rzeczywiscie go wyzerował.

    > I chcesz tak obejrzeć sobie wszystkie 5 miliardów bajtów? Serio?
    > Jak już skończysz je czytać, to dawno będzie nie tylko po gwarancji,
    > ale i po epoce dysków magnetycznych.
    Nigdzie tego nie napisałem. Wystarczy obejrzeć "początek" i "koniec"
    dysku. Można to zrobić na przykład programem HxD lub ADRC,
    ale one działają tylko pod Windows, więc nie mogę ich zastosować.
    Potrzebuję czegoś takiego działającego pod DOSem.

    Jeśli ten wątek Ci się nie potoba, to możesz w nim nie uczestniczyć.
    Nie ma obowiązku udzielenia odpowiedzi.

    Pzdr.
    Seba