    From: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gwizd - zagadka
    Date: Fri, 06 Aug 2010 10:04:00 +0200

    radio może przenosić zakłócenia z instalacji - czyli od wszelkiej maści
    silnkików (wycieraczki,dmuchawa),zapłonu i alternatora - tutaj związek z
    obrotami największy
    jak wyłączysz radio to przestaje gwizdać ?
    jeśli tak , to włącz radio i odłącz głośniki na kostce ISO (jeśli gwizd
    zniknie to chyba masz przyczynę) , jakoś mnie w kierunku głośników
    wysokotonowych nos prowadzi
    załóż filtr przy zasilaniu radia jeśli te przypuszczenia się potwierdzą

    pozdrawiam

    Andrzej