  • Data: 2010-05-15 10:29:36
    Temat: Re: Gwarancja iPhona (Orange)
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:clldawxy345i$....@l...institute.com.
    ..

    > Innej możliwości nie ma - OIDP to wszystkie iPoo sprzedawane w Polsce są
    > bez gwarancji.

    Dobrze pamiętasz.
    Kiedyś na stronei orange był cennik wymiany baterii. :)
    Jak ktoś jest na tyle naiwny, aby kupować produkt apple to teraz będzie słono
    płacić. :]
    Zresztą serwis potrafi rżnąć klienta w 4 litery:
    http://www.myapple.pl/iphone-pytania-i-problemy/1101
    55-iphone-regenersis-oragne-naprawa-telefonu-potrzeb
    an-pomoc.html