  • 1. Data: 2010-05-14 13:27:42
    Temat: Gwarancja iPhona (Orange)
    Od: "miro" <1...@o...pl>

    Witam,

    Chciałem zwrócić na gwarancje swojego iPhona ponieważ mam jakąs kropke na
    wyświetlaczu i pytanie gdzie go można oddać aby jak najszybciej załatwili
    sprawę ? może to być zwykły salon orange ? dodam że mieszkam w Krakowie.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2010-05-14 15:57:24
    Temat: Re: Gwarancja iPhona (Orange)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miro" <1...@o...pl>
> [...]
    > kropke na wyświetlaczu i pytanie gdzie go można oddać aby jak
    > najszybciej załatwili sprawę ? może to być zwykły salon orange ?

    Dawno kupiles ?
    Ja bym zwrocil tam gdzie nabyles, i powolywal sie na niezgodnosc z
    umowa.

    Moze i bedzie to wolniej, ale w razie klopotow moze sie okazac duzo
    szybciej.

    J.

  • 3. Data: 2010-05-14 16:13:03
    Od: "xxx" <r...@i...pl>

> [...]
    > Ja bym zwrocil tam gdzie nabyles, i powolywal sie na niezgodnosc z umowa.
    >
    > Moze i bedzie to wolniej, ale w razie klopotow moze sie okazac duzo

    W Styczniu ale przez orange online i kurier.

  • 4. Data: 2010-05-14 17:44:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 14 May 2010 17:57:24 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dawno kupiles ?
    > Ja bym zwrocil tam gdzie nabyles, i powolywal sie na niezgodnosc z
    > umowa.

    Innej możliwości nie ma - OIDP to wszystkie iPoo sprzedawane w Polsce są
    bez gwarancji.

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-05-14 20:04:56
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2010-05-14 19:44, Waldek Godel pisze:

    > Innej możliwości nie ma - OIDP to wszystkie iPoo sprzedawane w Polsce są
    > bez gwarancji.

    Sprzedawane w Erze mają jeden rok gwarancji.

    pozdr
    ŁukaszT

  • 6. Data: 2010-05-14 20:20:44
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    lukket wrote:
    > Sprzedawane w Erze mają jeden rok gwarancji.

    Bardziej chodziło o to, że bez serwisu. Je się sprawdza, czy nie
    "zalane" i wymienia.

    Jakub

  • 7. Data: 2010-05-14 20:22:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 14 May 2010 20:20:44 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

    > Bardziej chodziło o to, że bez serwisu. Je się sprawdza, czy nie
    > "zalane" i wymienia.

    Chodziło o stricte brak gwarancji - na pewno pierwsze egzemplarze z Orange
    były bez gwarancji, wyłącznie niezgodność z umową.

    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
    sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 8. Data: 2010-05-15 06:40:50
    Od: "xxx" <r...@i...pl>

    > Chodziło o stricte brak gwarancji - na pewno pierwsze egzemplarze z Orange
    > były bez gwarancji, wyłącznie niezgodność z umową.

    Nie rozumiem jak bez gwarancji ? w takim razie jak mam to im zgłosić?

  • 9. Data: 2010-05-15 07:40:18
    Od: chesteroni <c...@p...gazeta.pl>

    xxx wrote:
    > U?ytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie rozumiem jak bez gwarancji ? w takim razie jak mam to im zg?osiae?

    Jako towar niezgodny z umową. Zanim zaczniesz zadawać pytania, zapoznaj
    się choć pobieżnie z prawami konsumenta w Polsce.
    "Gwarancja" obecnie nie jest już tym, czym była 15 lat temu i są też
    inne podstawy do naprawienia/wymiany towaru które nie wymagają wiele
    zachodu :-)

    pozdrawiam,
    chester

  • 10. Data: 2010-05-15 10:29:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Innej możliwości nie ma - OIDP to wszystkie iPoo sprzedawane w Polsce są
    > bez gwarancji.

    Dobrze pamiętasz.
    Kiedyś na stronei orange był cennik wymiany baterii. :)
    Jak ktoś jest na tyle naiwny, aby kupować produkt apple to teraz będzie słono
    płacić. :]
    Zresztą serwis potrafi rżnąć klienta w 4 litery:
    http://www.myapple.pl/iphone-pytania-i-problemy/1101
    55-iphone-regenersis-oragne-naprawa-telefonu-potrzeb
    an-pomoc.html