  • 1. Data: 2012-02-05 16:11:39
    Temat: Gruba płyta laminatu stosowana w skrzynkach rozdzielczych
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jaka jest poprawna nazwa handlowa gubej (około 1cm) płyty z laminatu bez
    miedzi stosowanej dawniej jako podkład pod bezpieczniki w małych
    rozdzielniach? Było to miękkie i przyjemne w wierceniu, składało się to
    z jakiegoś rodzaju siatki nasączonej żywicą (?). Kolor ciemnobrązowy.

  • 2. Data: 2012-02-05 16:13:09
    Od: JK <j...@i...pl>

> [...]
    > dawniej jako podkład pod bezpieczniki w małych
    > rozdzielniach? Było to miękkie i przyjemne w
    > wierceniu, składało się to z jakiegoś rodzaju

    Tekstolit? Ale miękki to on nie był.

    JK

  • 3. Data: 2012-02-05 16:16:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-02-05 17:13, JK wrote:
    > Tekstolit?

    Tak, dziękuję. Ceny powalają na kolana(!)

    > Ale miękki to on nie był.

    Miększy od laminatów szklanych.

  • 4. Data: 2012-02-05 16:18:06
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 05 Feb 2012 17:11:39 +0100, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >rozdzielniach? Było to miękkie i przyjemne w wierceniu, składało się to
    >z jakiegoś rodzaju siatki nasączonej żywicą (?). Kolor ciemnobrązowy.

    Tekstolit? Miękkim bym go jednak nie nazwał ...
    Zobacz tu: http://izoerg.com.pl/pro.php?cms=3
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2012-02-05 16:24:34
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tekstolit? Miękkim bym go jednak nie nazwał ...
    > Zobacz tu: http://izoerg.com.pl/pro.php?cms=3

    Ale dobrze się w nim wierci
    o czym wspominał "pytacz" ;)

  • 6. Data: 2012-02-05 16:34:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sebastian,

    Sunday, February 5, 2012, 5:11:39 PM, you wrote:

> [...]
    > rozdzielniach? Było to miękkie i przyjemne w wierceniu, składało się to
    > z jakiegoś rodzaju siatki nasączonej żywicą (?). Kolor ciemnobrązowy.

    Tekstolit

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2012-02-05 17:03:00
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 05.02.2012 17:11, Sebastian Biały pisze:
> [...]
    > rozdzielniach? Było to miękkie i przyjemne w wierceniu, składało się to
    > z jakiegoś rodzaju siatki nasączonej żywicą (?). Kolor ciemnobrązowy.

    Tekstolit - to już Ci napisali. Obecnie stosuje się w takich miejscach
    kronolit - ale w nim się wierci źle (nie mam porównania do tekstolitu
    niestety). W rozdzielnicach stosuje się też czasem ongrodur - jest
    naprawdę miękki i przyjemny w wierceniu, ale nie wszyscy go dopuszczają,
    bo jest chyba mniej niepalny od kronolitu ;). Generalnie, musiałbyć
    doczytać szczegóły, ale tak po prostu podrzucam nazwy, gdyby Cię to
    interesowało.

    Konop

  • 8. Data: 2012-02-05 17:08:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Feb 2012 17:34:49 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Tekstolit

    Albo rezotekst, skoro ciemnobrązowy.
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2012-02-05 17:16:02
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-02-05 17:18, Grzegorz Krukowski pisze:

    > Tekstolit? Miękkim bym go jednak nie nazwał ...

    Dla wiertła dużo bardziej miękki niż szklano-epoksydowy. Był na bazie
    tkaniny z włókien naturalnych.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2012-02-05 18:24:22
    Od: "dziadek Ben" <j...@o...pl>

    > ... Kolor ciemnobrązowy.

    Skoro ciemnobrązowy, to bakelit. I rzeczywiście był stosowany w tablicach
    (liczniki, bezpieczniki).

    --
    dziadek Ben
    [beztego w adresie]