  • 1. Data: 2012-02-06 14:34:18
    Temat: Altium2004 i windows7
    Od: Lucek <n...@p...onet.pl>

    Zmiana w pracy komputera i systemu nie zawsze wychodzi na dobre...

    Czy jest jakieś lekarstwo na taki błąd?

    Access violation at address 04EA45E3 in module 'WorkspaceManager.DLL'.
    Read of address 00000021 at 04EA45E3.

    Pojawia się przy próbie generowania Bill of Materials.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-06 15:51:48
    Temat: Re: Altium2004 i windows7
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2/6/2012 15:34, Lucek pisze:

> [...]
    > Read of address 00000021 at 04EA45E3.
    >
    > Pojawia się przy próbie generowania Bill of Materials.

    Hehehe. Po tylu latach wciąż to samo.... szkoda gadać.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 3. Data: 2012-02-06 19:10:54
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-06 15:34, Lucek pisze:

> [...]
    > Read of address 00000021 at 04EA45E3.
    >
    > Pojawia się przy próbie generowania Bill of Materials.

    A katastrofalny blad juz widziales ?

  • 4. Data: 2012-02-07 07:30:36
    Od: Lucek <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-06 20:10, Zenek pisze:

    > A katastrofalny blad juz widziales ?

    Na przestrzeni tych 8 lat różne błędy widziałem.

  • 5. Data: 2012-02-07 07:31:44
    Od: Lucek <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-06 16:51, Górski Adam pisze:

    > Hehehe. Po tylu latach wciąż to samo.... szkoda gadać.

    No cóż, trudno, żeby było co innego. Program ten sam,
    SO się zmienił. Niestety, ale żadne tryby zgodności nie pomagają ;-(

  • 6. Data: 2012-02-07 09:10:52
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-07 08:30, Lucek pisze:

    > Na przestrzeni tych 8 lat różne błędy widziałem.

    To musisz sie przyzwyczaic i czesto zapisywac dane projektu, bo moze cie
    spotkac przykra niespodzianka.

  • 7. Data: 2012-02-07 10:16:42
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a miałem przejścia z 98SE jak miałem podkręcony procek...

  • 8. Data: 2012-02-07 13:43:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Lucek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No cóż, trudno, żeby było co innego. Program ten sam,
    > SO się zmienił. Niestety, ale żadne tryby zgodności nie pomagają ;-(

    Jeżeli ten windows 7 to jakiś np. proffesional, to maszyna wirtualna z WinXP
    może pomóc.

  • 9. Data: 2012-02-08 07:41:50
    Od: Lucek <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-07 14:43, Marcin Wasilewski pisze:

    > Jeżeli ten windows 7 to jakiś np. proffesional, to maszyna wirtualna z
    > WinXP może pomóc.

    To jest rozwiązanie, nawet wypróbowane, ale protel jest strasznie
    przymulony (zwłaszcza przy zapisie), no i pozostaje kwestia licencji.

    Ogólnie program chodzi, tylko jest problem właśnie z zakładką Reports.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-02-09 01:32:28
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > To jest rozwiązanie, nawet wypróbowane, ale protel jest strasznie
    > przymulony (zwłaszcza przy zapisie), no i pozostaje kwestia licencji.
    > Ogólnie program chodzi, tylko jest problem właśnie z zakładką Reports.

    Jeśli chodzi Ci o licencję windowsa to posiadając w7 w wersji ultimate,
    albo proffesional stajesz się również właścicielem licencji na XP
    uruchamiany w VirtualPC.
    Ze stron M$ można pobrać kompletną instalację łącznie ze składnikami
    integrującymi oba systemy do tego stopnia, że programy na XP możesz
    uruchamiać z menu widocznego w Win7.

    http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/

    A co do prędkości, no cóż prawdą jest że VirtualPC obsługuje jedynie
    jeden rdzeń i dysk w postaci pliku. Pocieszające jest to, że po
    zainstalowaniu integrated pack, z poziomu tego Virtualnego peceta możesz
    mieć dostęp do wszystkich dysków fizycznych w pececie. Pewnie jakby coś na
    takim dysku zainstalować to chodziło by szybciej niż na tym emulowanym.