    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Google navi - narzędzie czy zabawka
    Date: Sat, 03 May 2014 19:41:03 +0200

    W dniu 2014-05-03 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Nie wiem. Ale od Miłosławia to przewiozło mnie źle google a nie automapa
    > kumpla.
    > Jego automapa przewiozła gdzies źle w tamtych terenach ale nie wiem
    > dokładnie gdzie.

    > A skąd masz pamietac? Jestes pracownikiem automapa?

    Śledzę wpisy na pdaclub.pl
    Jeżdżę trochę po Polsce, więc dla mnie takie informacje są dla mnie istotne.

    > O jak grzecznie...
    > O jakich konkretnych ustawieniach mówisz? Przy okazji sprawdze.

    Pomijanie dróg:

    Menu -> Ustawienia -> Trasa -> od kategorii.

    Ale uwaga: "oficjalna" wysoka kategoria drogi nie oznacza, iż jest ona w
    rzeczywistości dobra. Jesienią zeszłego roku było trochę negatywnych
    przykładów na pdaclub.pl

    > Wersje na tyle nową zeby żadna z dróg w tamtym rejonie nie zmieniła swojego
    > biegu...

    To proponuję zgłosić poprawkę do supportu.

    > A jednak przedstawiciel firmy - każdego traktujecie z góry jak złodzieja,
    > jeżeli pisze, że cos mu nie zagrało z Waszym produktem?

    Nie jestem przedstawicielem. Czasami tylko instaluję czy konfiguruję u
    klientów - na co dzień zajmuję się czym innym.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam