    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Google navi - narzędzie czy zabawka
    Date: Sat, 3 May 2014 17:00:10 +0000 (UTC)

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > AutoMapa z mapami 1402 pokazuje odległość 13 km od Miłosławia do
    > Kołaczkowa dla trasy optymalnej. Dla trasy krótkiej 12 km, dla
    > szybkiej - 15 km.
    >
    > Którą wersję Automapy ma Twój kumpel?

    Nie wiem. Ale od Miłosławia to przewiozło mnie źle google a nie automapa
    kumpla.
    Jego automapa przewiozła gdzies źle w tamtych terenach ale nie wiem
    dokładnie gdzie.

    > Nie pamiętam o zgłoszeniach błędów w tamtych rejonach.

    A skąd masz pamietac? Jestes pracownikiem automapa?

    > A jeśli Twojego kumpla Automapa "przewiozła go 10km po lesie po jakis
    > płytach i piasku pomimo tego, ze była inna, zdecydowanie lepsza droga
    > dostepna" - to znaczy, że albo nie ma pojęcia o konfiguracji tejże,

    O jak grzecznie...
    O jakich konkretnych ustawieniach mówisz? Przy okazji sprawdze.

    > albo jej nie ustawił prawidłowo, albo miał jakąś bardzo starą wersję.

    Wersje na tyle nową zeby żadna z dróg w tamtym rejonie nie zmieniła swojego
    biegu...

    > Albo miał wersję kradzioną - ale to już bez komentarza :(

    A jednak przedstawiciel firmy - każdego traktujecie z góry jak złodzieja,
    jeżeli pisze, że cos mu nie zagrało z Waszym produktem?