  • Data: 2017-12-19 13:15:03
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 19 Dec 2017 12:32:09 +0100, w
    <5a38f8bd$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Trudno jedynie powiedziec, czyja trasa lepsza ... no, wydaje mi sie ze
    > NE lepsza.
    > Ale z ryzykiem wpakowania sie w korek.

    Z NE nigdy nie stałem w korku na S3 nawet w wiadomy dzień wakacji.

    > O ile im sie chce wprowadzac. Bo przeciez nie trzeba - program sie sam
    > zorientuje ze tu korek jest :-)

    Nigdy nie było z tym problemu. Nowe odcinki S czy A są zawsze dostępne tuż po
    ich otwarciu.

    > A nawet jak wprowadza, to GD pewnie objazd wytyczyla, albo tylko jeden
    > pas zamknela - i opoznienie moze byc od 30s do 60min :-)

    To akurat korkowa sytuacja i nie widzę problemu z jej uwzględnieniem.

    > P.S. kolejna trudnosc w janosiku - wezel bielanski (Wroclaw). Czasem
    > sie tworzy korek na zjezdzie.
    > Raz mi sie tam zdarzylo z godzine czekac.
    > A mozna zjechac kawalek wczesniej na Klodzko i zawrocic.

    Po co kombinować, skoro można wjechać na A8 i zjechać np. w Mokronosie?