  • Data: 2017-12-19 12:19:49
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 19 Dec 2017 11:18:41 +0100, w <5a38e783$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik rarekp napisał w wiadomości grup
    com...

    > o 17, bo pierwszy komunikat byl 19:20.

    Trudno, żeby nie pomylił się skoro korek rósł. Urósł to i czas, i trasa nie
    zmieniła się.
    GM mi zmienia trasę tylko gdy zjadę z niej. I to na taką (czasami absurdalną),
    że lepiej wyznaczyć od początku.

    > A GM sie pomylil o 23 min ..

    Widząc nieistniejący korek i nakazując jechać po pipidówach.
    Wybieram bramkę nr 1.

    > Cos zdaje sie pisales, ze slisko byl na twojej drodze ... jest zima,
    > to musi byc slisko :-)

    I to była częściowo wojewódzka. Co się działo poniżej?

    > A gdzie dokladnie na Mazury ?
    > 10h to calkiem niezly wynik ... pare lat temu :-)

    Giżycko. Na Mazury jechałem z NE w 7-8h i nie ciągnął przez Warszawę. Ale
    niestety licencja wygasła w trakcie.

    > Ale w wakacje moglo byc troche remontow ... i troche budow
    > nieskonczonych.

    Pewnie dlatego GM pociągnął po objazdach DK8, których nawet na mapie nie miał.