  • Data: 2017-12-19 12:32:09
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Tue, 19 Dec 2017 11:23:54 +0100, w
    <5a38e8bd$0$651$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >To obliczy w Bolkowie. Nie rozumiem problemu.

    >Właściwą?? Omijającą nieistniejący korek do Kamiennej Góry?

    Omijajac istniejacy korek do Wroclawia.
    Co potwierdzasz Ty (czas na NE zaczal rosnac) i Targeo.

    Trudno jedynie powiedziec, czyja trasa lepsza ... no, wydaje mi sie ze
    NE lepsza.
    Ale z ryzykiem wpakowania sie w korek.

    >Jak może się dowiedzieć po paru dniach, skoro informacje o remontach
    >są
    >wprowadzane online oraz z GDDKiA?

    O ile im sie chce wprowadzac. Bo przeciez nie trzeba - program sie sam
    zorientuje ze tu korek jest :-)

    A nawet jak wprowadza, to GD pewnie objazd wytyczyla, albo tylko jeden
    pas zamknela - i opoznienie moze byc od 30s do 60min :-)

    >Yanosika używałem 1 raz do nawigowania. Sugerował zjazd z S3 i jazdą
    >dawną DK3.
    >Podziękowałem (w tym i za współpracę) i pojechałem pustą S3.
    >Już go nawet do ostrzegania nie używam -- mam to samo (Ryśka) w NE.

    Ja z nim zawsze jezdze i IMO prowadzi nienajgorzej. Czasami bardzo
    dobrze.
    Ale czasem miewa odpaly.

    Niestety - pojedynczy przyklad z NE tu niewiele dowodzi, szczegolnie
    jesli argumentem ma byc
    "NE przewidzial dojazd na 19:20, GM na 20:00, dojechalem 19:37".

    P.S. kolejna trudnosc w janosiku - wezel bielanski (Wroclaw). Czasem
    sie tworzy korek na zjezdzie.
    Raz mi sie tam zdarzylo z godzine czekac.
    A mozna zjechac kawalek wczesniej na Klodzko i zawrocic.

    Wiec ostatnio sie pilnie wpatruje w ekran dokad czarna droga siega ...
    i o malo sie nie wpakowalem na ostatniego w korku, ktory sie dlugo
    przed wiaduktem zaczynal.
    A na ekranie korka jeszcze nie ma.
    Ale chwila zastanowienia ... no tak, tu jedne samochody stoja na
    prawym pasie, a inne pędzą prosto lewym.
    To jak ma nawigacja dobrze policzyc ?

    A glowy nie dam, czy mnie yanosik wczesniejszym wezlem nie chcial
    skierowac, ale przeciez ja wiem lepiej :-)

    Ale moze NE lepiej liczy.

    J.