    From: djs <d...@W...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Godna polecenia plyta glowna AM2 DDR2
    Date: Thu, 04 Feb 2010 18:05:52 +0100

    Wiesław napisał (a):
    > Dnia 03-02-2010 o 16:56:59 djs <d...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):
    >
    > Wybacz, ale muszę podsumować. Jeżeli Cię to nudzi, nie musisz odpisywać.

    Nie nudzi, tylko niekiedy czasu brak :)

    > Gdybyś - polecając tego Asusa - nie wspominał o kondensatorach, pewnie
    > nikt by nie zareagował :)

    Pewnie tak - ale co się stało już się nie odstanie.

    > ... Nie porównuję cen na Allegro ponieważ nie są miarodajne.

    Ja przede wszystkim sprawdzam najpierw w sklepach później na allegro.
    Ostatnio przy przygotowywaniu zestawu dla znajomej różnica pomiędzy
    sklepem (najtańszym w okolicy) a allegro wyszła przeszło 200 zł i to dla
    sprzętu w cenie do 1700 zł.

    Proponowany sprzęt to:
    Płyta główna Gigabyte M61PME-S2P / nF430+GF6100/DDR2/ Sock.AM2
    Procesor AMD Athlon II X2 250 BOX 3.0GHz S-AM3
    Pamiec GOODRAM DDR2 2 GB/800MHz PC2-6400 CL.6
    Czytnik kart pamięci
    Dysk Samsung HD161GJ 160GB 7200 8MB SATA
    Karta grafiki: zintegrowana
    Karta dzwiekowa: zintegrowana
    Obudowa ModeCom STEP 207 Midi Tower ATX 350W, 2x USB, 2x Audio (czarna)
    DVD RW SAMSUNG SH-S223B black bulk SATA (bez soft)
    Klawiatura A4Tech slim 720
    Mysz A4Tech
    Monitor LCD 20" LG W2043S-PF, wide 16:9, piano black
    Cena 1660,00 zł

    A zakupiony:
    Płyta główna ASUS M2A74-AM
    Procesor AMD Athlon II X2 250 BOX 3.0GHz S-AM3
    Pamiec DDR2 APACER 2GB 2048MB 800MHz CL5
    Czytnik kart pamięci
    Dysk SEAGATE 500GB ST3500418AS SATA II 16MB
    Karta grafiki: zintegrowana
    Karta dzwiekowa: zintegrowana
    Obudowa MLOGIC-MODECOM MODEL B22 czarna
    osobny zasilacz MODECOM-LOGIC 500W PPFC ATX 120mm (super cichy)
    DVD-RW SONY/NEC 24x 5240S
    Klawiatura GENIUS SlimStar 320 Black
    Mysz Genius XScroll Optical Wheel Mouse USB
    Monitor LCD BENQ G2020HD 20'' DVI 5ms 40000:1
    Radiator na procesor Cooler Master Hyper TX3
    Cena około 1655,00 zł razem z kosztami przesyłki!

    Więc niekiedy warto popatrzeć na allegro :) Sprzęt o wiele lepszy, w
    podobnej cenie. Jedynym "problemem" jest plik gwarancji od różnych
    sprzedawców.

    > Ja tylko próbuję napisać, że obie firmy według mnie są równoważne
    > z lekkim wskazaniem na Gigabyte (ze względu na cenę). Są również inni
    > producenci warci uwagi. Nie znoszę uprzedzeń i już :)

    Niech będą równoważne, tylko ja bardziej skłaniam się ku Asusowi :)

    A co do uprzedzeń do gigabyte to muszę jeszcze troszkę poczekać na coś,
    co rzeczywiście od nich zwali mnie z nóg i wtedy może się skuszę.

    Pozdrawiam i obiecuję nie pisać więcej o kondensatorach monolitycznych :D

    --
    AMD Phenom II X2 550BE @ x4, Asus M4A77D, 4GB A-Data EXTREME DDR2 800+