  • Data: 2009-08-07 19:09:17
    Temat: Re: Gniazdo RS232 i dziwne napiecia
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bagno pisze:

    > http://www.allegro.pl/item705089148_adapter_usb_rs23
    2_rs_232_db9_db25_kabel_prolific.html

    > W sumie to mialem z tym jakies problemy ale z drugiej strony trzeba
    > przyznac, ze teraz (w prostym
    > urzadzenie ktory wysyla co pare minut pojedyncze bajty) chodzi juz okolo pol
    > roku (dzien i noc) bez
    > zadnej obslugi z mojej strony. Z tym, ze na linuksie bo na windows port sie
    > potrafil dziwnie wieszac.

    Jaki producent takie sterowniki.

    Z układami FTDI nie mamy obecnie najmniejszych problemów, a siedzą w
    wielu naszych urządzeniach. Zresztą kilka poprawek FTDI wprowadziło po
    naszych zgłoszeniach. No ale to dotyczy FullSpeed, układami HighSpeed
    jeszcze się nie bawiłem, choć wyglądają bardzo smacznie (FT2232H, FT4232H).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/