  • Data: 2011-07-14 20:18:21
    Temat: Re: Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 19:47:35 +0200, Jarek P. na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Ktoś jechał (teraz! ostatnie dni wchodzą w grę. miesiąc temu sam
    > jechałem i miesiąc temu nie było wcale tak strasznie, w dwie godziny
    > przejechałem), widział, podpowie?

    Ja. Dzisiaj - o 11.20. Od Rawy do Raszyna jakąś 1.20 h. Ani razu nie stałem
    w korku, trafiła się jedna koparka gdzie na 5 min. trzeba było zwolnić do
    40 km/h.

    Z powrotem nieco gorzej - mały korek na 10 min. przed Babskiem, ale
    spowodowany stłuczką na skrzyżowaniu i światełkami. Wyjechałem z Okęcia o
    14.00, w Łodzi byłem o 16.30.

    Ale ... w sumie to loteria - jak trafisz na zwężce na koparkę/wyjeżdzające
    samochody z budowy/innego "powolniaka" to stracisz trochę wiecej czasu.

    "Ludzi uczyć potrzeba tak, by nie wiedzieli; O nowych rzeczach mówić, że
    tylko zapomnieli. Aleksander Pope"