  • 1. Data: 2011-07-14 19:47:35
    Temat: Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Wiadomo, są tam remonty, jest źle. Ale jak bardzo jest źle tak naprawdę?
    Przy założeniu, że jechać chcę w piątek wieczorem?

    Z jednej strony słysze doniesienia, że trzy godziny z okładem to minimum,
    jakie nalezy zakładać, być może będzie jeszcze dłużej.
    Z drugiej strony serwisy korkowe typu targeo czy google traffic pokazują mi
    chocby w tej chwili, że cała ta trasa jest "zielona", niewielkie korki widać
    jedynie tam, gdzie zawsze, znaczy przed Nadarzynem i przed Babskiem.
    Kogo więc słuchać? Serwisów, czy pesymistów? Ktoś jechał (teraz! ostatnie
    dni wchodzą w grę. miesiąc temu sam jechałem i miesiąc temu nie było wcale
    tak strasznie, w dwie godziny przejechałem), widział, podpowie?

    Jako alternatywę rozpatruję trasę wawa - Żyrardów - Rawa i dalej droga nr
    726, ale czasowo będzie to masakra i mam wątpliwości, czy warto, jeśli na
    gierkówce faktycznie są jedynie nie za duże korki, takie, jak miesiąc temu -
    poleciałbym gierkówką.

    J.

  • 2. Data: 2011-07-14 19:58:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek P." napisał w wiadomości grup
> [...]
    >ostatnie dni wchodzą w grę. miesiąc temu sam jechałem i miesiąc temu
    >nie było wcale tak strasznie, w dwie godziny przejechałem), widział,

    dwie godziny nie strasznie ? To moze i nie ma wiekszej roznicy 2:10
    czy 2:50 :-)

    Tydzien temu o 18:00 Mszczonow, 20:00 Piotrkow. W piatek bedzie chyba
    jeszcze ciut gorzej.
    Zaraz, 15-ty - zmiana turnusow to nadal obowiazuje, czy to bajka z
    poprzedniego ustroju ?

    faktycznie dziala google traffic - no to daj znac jak bedziesz ruszal,
    zobaczymy co gugle widza o naszych drogach :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-07-14 20:18:21
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 19:47:35 +0200, Jarek P. na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Ktoś jechał (teraz! ostatnie dni wchodzą w grę. miesiąc temu sam
    > jechałem i miesiąc temu nie było wcale tak strasznie, w dwie godziny
    > przejechałem), widział, podpowie?

    Ja. Dzisiaj - o 11.20. Od Rawy do Raszyna jakąś 1.20 h. Ani razu nie stałem
    w korku, trafiła się jedna koparka gdzie na 5 min. trzeba było zwolnić do
    40 km/h.

    Z powrotem nieco gorzej - mały korek na 10 min. przed Babskiem, ale
    spowodowany stłuczką na skrzyżowaniu i światełkami. Wyjechałem z Okęcia o
    14.00, w Łodzi byłem o 16.30.

    Ale ... w sumie to loteria - jak trafisz na zwężce na koparkę/wyjeżdzające
    samochody z budowy/innego "powolniaka" to stracisz trochę wiecej czasu.

    "Ludzi uczyć potrzeba tak, by nie wiedzieli; O nowych rzeczach mówić, że
    tylko zapomnieli. Aleksander Pope"

  • 4. Data: 2011-07-14 20:20:08
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-14 19:47:35 +0200, "Jarek P." <j...@g...com> said:

    > Wiadomo, są tam remonty, jest źle. Ale jak bardzo jest źle tak naprawdę?

    Tam może naprawdę być źle.
    Teoria mówi, że 150 km można przejechać w półtorej godziny.
    Im bardziej dwupasmówka, tym większe prawdopodobieństwo
    nieprzekroczenia tego czasu (oczywiście trzeba jechać płynnie,
    spokojnym tempem ;-)).
    Praktycznie ostatnio (piątek, wyjazd z DC o 17) jechałem tam 2 godziny
    dłużej...
    ;(

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-07-14 21:31:40
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 14 Lip, 19:58, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > dwie godziny nie strasznie ? To moze i nie ma wiekszej roznicy 2:10
    > czy 2:50 :-)

    Normalnie tą drogę się robiło w 1:30, więc owszem, dwie godziny nie
    straszne. Ale 2:50 to już by było niemal drugie tyle...

    > Zaraz, 15-ty - zmiana turnusow to nadal obowiazuje, czy to bajka z
    > poprzedniego ustroju ?

    Trochę bajka, trochę prawda - w piątki zwykle się ludzim urlopy
    zaczynają, na piątki są planowane wyjazdy.

    > faktycznie dziala google traffic - no to daj znac jak bedziesz ruszal,
    > zobaczymy co gugle widza o naszych drogach :-)

    Dziś przed wyjazdem w trasę po wawie sprawdzałem korki w obu tych
    serwisach, pokrywały się z rzeczywistością dość dobrze. No, ale w
    stolycy mogą mieć o wiele więcej danych wejściowych.

    J.

  • 6. Data: 2011-07-14 21:34:31
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Panowie, jeszcze jedno pytanie: który odcinek jest bardziej
    czasochłonny, Wawa - Rawa, czy Rawa - Piotrków? Myślę o tej swojej
    drodze alternatywnej, czy by sobie alternatywnego odcinka za Rawą
    jednak nie odpuścić i nie pojechać już normalnie.

    J.

  • 7. Data: 2011-07-14 22:31:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Jul 2011 12:34:31 -0700 (PDT), "Jarek P."
    <j...@g...com> wrote:

    >Panowie, jeszcze jedno pytanie: który odcinek jest bardziej
    >czasochłonny, Wawa - Rawa, czy Rawa - Piotrków?

    Z tych dwóch to zdecydowanie Rawa - Piotrków.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-07-15 09:30:14
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 22:31:57 +0200, jerzu na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Z tych dwóch to zdecydowanie Rawa - Piotrków.

    Choć dziś to akurat trudno określić :) 8 w Babsku zamknięta, bo
    podmyło jedyną nitkę - objazdy przez Skierniewicę i Rawę.

    "Myślenie to najcięższa praca i dlatego pewnie nie cieszy się zbytnią
    popularnością."

  • 9. Data: 2011-07-15 09:32:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> writes:

    > Z tych dwóch to zdecydowanie Rawa - Piotrków.

    Hehe.

    48,Zamknieta_droga_krajowa_Warszawa_Wroclaw.html

    Całkowicie nieprzejezdna jest droga krajowa nr 8 (Warszawa-Wrocław) w
    miejscowości Babsk w powiecie rawskim (Łódzkie). Ulewne opady deszczu
    spowodowały tam podmycie remontowanego odcinka trasy.

    Policja organizuje objazdy przez Skierniewice i Rawę Mazowiecką. Jak
    powiedział Radosław Gwis z łódzkiej policji, w miejscowości Babsk - na
    remontowanym odcinku krajowej "ósemki" - woda podmyła jedną nitkę
    trasy, którą odbywał się obecnie ruch. Trasa w tym miejscu została
    zamknięta.

    - Policja kieruje ruch objazdami przez Rawę Mazowiecką i Skierniewice.
    Objazd ten liczy kilkadziesiąt kilometrów. Apelujemy do kierowców,
    żeby - jeśli nie muszą - nie wybierali się w drogę krajową "ósemką".
    Tego utrudnienia nie da się usunąć w kilka godzin - dodał Gwis.

    Na razie nie wiadomo jak długo potrwają utrudnienia.

    MJ

  • 10. Data: 2011-07-15 11:11:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Jul 2011 09:30:14 +0200, Marcin Stankiewicz
    <e...@...sigu.invalid> wrote:

    >Choć dziś to akurat trudno określić :) 8 w Babsku zamknięta, bo
    >podmyło jedyną nitkę - objazdy przez Skierniewicę i Rawę.

    Czyli szybciej będzie 7ką :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280