    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie rzetelny kurs prawa jazdy?
    Date: Tue, 2 Jan 2018 16:34:44 -0000 (UTC)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Po to, aby go było widać zaśnieżonego - na przykład.

    A, dodatkowo to też.

    > Wiem, wiem, chodzi ci, że widać go z głównej drogi, ale jako argument,
    > to jest słabe - i tak się musisz praktycznie zatrzymać, aby go dojrzeć.

    Nie wiem gdzie ty jeździsz, jakimi drogami, ale nie mam takiego problemu
    aby się zatrzymywać aby trójkąt zobaczyć... Może potrzebujesz okulary na
    mocniejsze wymienić? ;-)

    Generalnie zwykle z rozkładu skrzyżowania wynika gdzie ten znak będzie, i
    patrzę wiedząc gdzie szukać tego trójkąta tylko na potwierdzenie... W
    sytuacjach nieoczywistych, gdzie ustąp jest z drogi wyglądającej na główną
    są właśnie skrzyżowania oznaczone w pełni, i po stronie ustąp i po stronie
    głównej, gdzie przeważnie jest też rysunek skrzyżowania...