  • Data: 2018-01-02 18:43:15
    Temat: Re: Gdzie rzetelny kurs prawa jazdy?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-01-2018 o 14:54, Shrek pisze:

    > Przedpisca ma 100% racji a ty już wiesz których instruktorów unikać.

    Musiałbym oblecieć wszystkie pobliskie szkoły jazdy aby przynajmniej
    lokalną informację uzyskać :-)

    > Kierunki mają okreslony cel - mają informować _innych_ co zamierzasz
    > zrobić. Więc skoro nie zamierzasz skręcić to nie migasz. Podobnie na
    > rondzie - migasz na zjeździe (zaraz się zacznie;)

    Oj zacznie się zacznie :-D

    Od razu wspomnę, że nie zamierzam brać udziału w dyskusji bo to nie
    koresponduje do mojego problemu opisanego na wstępie. Ale i tak włożę
    kij w mrowisko. ;-)

    http://czasopismo.legeartis.org/2017/09/kierunkowska
    z-przy-wjezdzie-rondo.html

    Mnóstwo razy widuję, nie tylko w mojej miejscowości, jak kursant
    przemierza rondo z lewym kierunkowskazem. Dodam, że sam to piętnuję,
    szczególnie na rondach z większą liczbą pasów. A wszystko zależy, kto L
    nalepił na auto.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek