eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGdzie Kupie 60D + szkielko Canon EF 24-70 mm f/2.8L USM -lub 100-300 ?? › Re: Gdzie Kupie 60D + szkielko Canon EF 24-70 mm f/2.8L USM -lub 100-300 ??
  • Data: 2011-05-20 13:57:04
    Temat: Re: Gdzie Kupie 60D + szkielko Canon EF 24-70 mm f/2.8L USM -lub 100-300 ??
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX YY" napisał w wiadomości grup
    5g2000vbb.googlegroups.com...

    >to w duzym skrocie i tak za dlugo.
    >slowem para pojdzie w gwizdek jesli kupisz ten obiektyw do c60d.
    >Natomiast jest znakomity dla FF , wlasciwie nie wiem czy jest
    >aktualnie lepszy.

    no dobrze
    ja tez skroce szerzej odpisze ci z domu
    co bys polecil

    mam na stanie
    17-40L f4
    50 ta marna
    70-200L f4

    i jeszcze inne rybie oko itp

    mam luke do portretow, no nie chce zadko kiedy robie
    jesli juz to wstrzelam sie tele
    ale ten tele tez za krotki by gdzies dalej doleciec

    wiec mam 2 bole krotki tele
    lub brak czegos co wysiorpie 90 w dol do 20

    chce podpiec do drugiego body (starego)
    latac z 2 puchami, mam dosc przekladanca