eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGdzie Kupie 60D + szkielko Canon EF 24-70 mm f/2.8L USM -lub 100-300 ?? › Re: Gdzie Kupie 60D + szkielko Canon EF 24-70 mm f/2.8L USM -lub 100-300 ??
  • Data: 2011-05-21 09:16:21
    Temat: Re: Gdzie Kupie 60D + szkielko Canon EF 24-70 mm f/2.8L USM -lub 100-300 ??
    Od: "Kris" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:0654246e-2781-4103-bca9-81fa800ae151@g12g2000yq
    d.googlegroups.com...
    > W kazdym razie 24-70 L nie jest dobrym pomyslem pod aps-c .
    >
    > Moze jesli sam poszukasz w sieci i wymienisz co cie interesuje to bede
    > mogl jakos pomoc w wyborze.
    >
    > Pisze to rowniez w oparciu o doswiadczenie praktyczne , to nie sa
    > jakies rozwazania teoretyczne na podstawie informacji wyczytanych w
    > sieci.

    mysle i mysle
    rzeczywiscie strzal w
    Canon 17-55 mm f/2.8 EF-S IS USM
    to chyba najrozsadniejsza decyzja zwlaszcza ze jest stale swiatlo 2.8 i IS
    no wlasnie jak on dziala ? jak ostrzy, przyzwyczajony jestem do 17-40L ktore
    sie gubilo
    czasem ale to czasem w ciemniejszych zakamrkach, fakt wiele zalezy od body
    ktore juz jest leciwe
    450d :)

    zostane nadal przy 17-40 jako drugie szkielko zapasowe...zasluzylo,
    zapracowalo na to:)

    powiedz mi jak formalnie patrzac na cechy obiektywu by zaspokoic potrzeby
    danej matrycy ?
    nie mowie ze nic nie wiem, cos wiem, ale do konca nie jestem pewien czy
    dobrze mysle
    na optyczne podaja dla w/w szkla pmm okolo 40 przy f4-5,6 jak to sie ma do
    60d ??

    dalej nadal uparcie mozolnie mysle nad zakupem do 70-200L f.4 IS
    Canon Extender EF 1.4x III

    czy bedzie wspolpacowal ? rozumiem ze strace iles tam dzialki F
    ale z kolei zamiast 320mm osiagne 448mm prawda?
    jak to sie przelozy na jakos obrazu rozdzielczosc ??

    tak juz calkiem poza priorytetem myslalem tez o

    Canon 85 mm f/1.8 EF USM
    Canon 60 mm f/2.8 EF-S Macro USM
    ale to juz calkowicie inny temat